یادمان رفت برای ابتکار کارت دعوت بفرستیم!

image28744نماینده مردم اهواز اظهار داشت:شخص و نام برای ما مهم نیست می خواهد رئیس سازمان محیط زیست باشد یا وزیر نفت و نیرو هیچ فرقی نمی کند ما کار می خواهیم بایدبه این سندی که برای مبارزه با ریزگردها تنظیم شده است عمل شود نگذارید دوباره گردوخاک بیاید بعد به تکاپو بیفتید آنوقت دیگر دیر است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تارود به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، سیدشریف حسینی نماینده مردم اهواز، باوی ، حمیدیه و کارون در گفتگو با رهیاب در واکنش به اظهارات ابتکار رئیس سازمان محیط زیست کشور که عنوان کرده بود هیچ وقت نمایندگان خوزستان جلسه از من نخواستند که الان شما به اهواز سفر کنید اظهار داشت:ما یادمان رفت کارت دعوت برای خانم ابتکار بفرستیم؛ حواسمان نبود که وی یادشان رفته است که از موضوعات مهمی که در شرح وظایف رئیس سازمان محیط زیست قید شده بحث گردوغبار است.

وی در جواب ابتکار که گفته است”من در آن شرایط اگر به اهواز می‌رفتم، تنها باید در خیابان قدم می‌زدم!” عنوان کرد:همانطور که به جمع معترضین به سگ کشی در شیراز رفتید و قدم زدید در روزهای خاکی هم به اهواز می آمدید و قدمی می زدید تا شاید با مردم استان همنفس شوید.

حسینی گفت:مگر رئیس جمهور نگفت با مردم خوزستان هم نفس هستم خب خانم ابتکار می امد تا واقعا هم نفس باشد تا ببیند نفس کشیدن در آن روزها برای خوزستانی ها چقدر مشکل است.

عضو هیات رئیس مجلس تاکید کرد:شخص و نام برای ما مهم نیست می خواهد رئیس سازمان محیط زیست باشد یا وزیر نفت و نیرو هیچ فرقی نمی کند ما کار می خواهیم بایدبه این سندی که برای مبارزه با ریزگردها تنظیم شده است عمل شود نگذارید دوباره گردوخاک بیاید بعد به تکاپو بیفتید آنوقت دیگر دیر است.

وی اضافه کرد:اگر مسئولین دولتی به وظایف خود در قبال ریزگردها عمل نکنند مجبور هستیم از اهرم های قانونی به عنوان نمایندگان مجلس استفاده کنیم البته سوال پرسیدیم تذکر هم دادیم ولی اگر بحث ها بخواهد اینگونه پیش برود به سمت استیضاح برخی از وزرا حرکت خواهیم کرد و حتی اگر لازم باشد سازمان محیط زیست را از زیر نظر رئیس جمهور خارج می کنیم.

نماینده مردم اهواز در پایان گفت:هنوز شاهد اقدام اجرایی در زمینه مبارزه با ریزگردها نبوده ایم ولی اقداماتی در حوزه برنامه ریزی انجام شده است کار را به گونه ای جلو نبرید که یکسال دیگر ابتکار در تلویزیون بگوید حل کردن ریزگردها با زدن دکمه ای از طرف من حل نمی شود بلکه 10 سال وقت می خواهد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا