لحظه شماری معاون دانشجویی وزارت علوم برای نقل مکان به پست جدید

image237576معاون دانشجویی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان امور دانشجویان که پیشتر با هدف نقل مکان به سازمان مدیریت از سمت خود استعفا کرده است به زودی کنفرانس خبری خواهد داشت. گفتگویی با رسانه ها که شاید زمینه ای برای بهره برداری از یک استعفای با میل شخصی در راستای فشار بر مجلس فراهم کند.

به گزارش تارود به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، مجتبی صدیقی معاون دانشجویی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ایران و رئیس سازمان امور دانشجویان برای انتقال از وزارت علوم و نقل مکان به سازمان مدیریت و برنامه ریزی خود را آماده می کند.

وی که پیشتر با این هدف از سمت فعلی خود استعفا داده است در واقع همان خالق داستان بورسیه های غیرقانونی است که البته با شفاف سازی های مجلس و رسانه ها در مورد واقعیتها، به استعفای مدیرکل بورس های تحصیلی وزارت علوم انجامید.

بر اساس این گزارش شنیده ها حکایت از آن دارد که صدیقی با اینکه از قبل برای رفتن به سازمان مدیریت و جدا شدن از وزارت علوم برنامه ریزی کرده و استعفا داده است به زودی (احتمالا امروز دوشنبه) کنفرانس خبری خواهد داشت.

کنفرانسی که می تواند تریبونی برای اعلام رسمی خبر استعفا از معاونت دانشجویی وزارت علوم باشد اما آیا دلیل اصلی استعفای وی که عدم کارایی در مدیریت وظایف فعلی محوله و البته تمایل او برای رفتن به سازمان مدیریت است اعلام خواهد شد؟

برخی منابع آگاه بر این عقیده هستند که با توجه به تجربه خوب معاونت دانشجویی وزارت علوم در یک سال گذشته برای فضاسازی های غیرواقعی این احتمال وجود دارد که از استعفای با میل شخصی صدیقی به عنوان یک استعفای تحت فشار بهره برداری شود.

کمیسیون اصل 90 مجلس که در ماه های اخیر بر اساس وظایف نظارتی خود خواهان پاسخ گویی در حوزه معاونت دانشجویی وزارت علوم بوده است می تواند به عنوان یک سیبل برای این استعفا طراحی شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا