یک عضو جدا شده از منافقین: رجوی آنقدر پیر و خرفت شده که توان تنظیم یک بیانیه بدون اشتباه را ندارد

بر اساس اخبار واصله از عراق چند خانواده از اعضای منافقین ساکن در لیبرتی مدتی است به عراق رفته و برای دیدار فرزندان خود شخصا اقدام نموده اند و خواسته آنها دیداری هر چند کوتاه از فرزندانشان است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تارود، مریم سنجابی عضو جداشده گروهک منافقین در گفت و گو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا، در راستای برخی از افشاگری‌ها علیه گروهک منافقین اظهار داشت: علی‌رغم تلاش ها و در خواست‌های مستمری که از کمیساریا، یونامی و حقوق بشر عراق متاسفانه تاکنون موفق به دیدار با فرزندانشان نشده اند. جالب است که سازمان‌هایی که نام خود را کمیساریای حقوق بشر، صلیب سرخ و حامی حقوق انسان می نامند نیز از خود سلب مسئولیت کرده و در تبانی با فرقه رجوی در این زمینه مسئولیتی نمی‌پذیرند.

وی در ادامه افزود: از آنجایی‌که رجوی خیانتکار، بدبخت و زبون حتی یکی از قول هایش را هم نتوانست اجرا کند و در حالی‌که باصدای خودش گفته بود اگر خانواده‌ای بیاید ما حاضر به پذیرش آنها هستیم، هست و نیست شان از رفتن چند خانواده به لیبرتی به لرزه افتاد و شروع به اطلاعیه دادن از طرف شورا و سازمان … برای رفتن چند خانواده کوچک کردند.

عضو جداشده گروهک منافقین اذعان داشت: معلوم است رجوی آنقدر پیر و خرفت شده است که دیگر توان تنظیم یک اطلاعیه بدون سوتی، دروغ و دغل را هم ندارد.

سنجابی در ادامه یادآور شد: آسمان و ریسمان را به هم بافته اند که بگویند چهار تا خانواده که برای دیدار فرزندانشان آمده اند مزدور، اطلاعاتی و …هستند و همان اراجیف قبلی را تکرار کردند.

وی در ادامه با اشاره به عکس مادر 70ساله‌ای که به همراه فرزند کوچک خود در این جمع حضور داشته اند گفت: آنها از ترس و نگرانی خود که صحبت‌های آنها را کسی باور نکند این عکس را منتشر نکردند.

عضو جداشده گروهک منافقین افزود: آنها عکس مادر سالخورده دیگری را از نیمرخ طوری چاپ نموده اند که سن و سال وی مشخص نشود و مضحک تر این است که عکس بستگان زینب حسین نژاد را منتشر و اعلام کرده اند که این افراد مزدور هستند که این همه وقاحت، دریدگی و ترس و وحشت به خاطر جمع شدن چند خانواده است.

سنجابی در ادامه گفت: این خانواده‌ها که برای دیدار فرزندانشان به مسئولین حقوق بشر، کمیساریا، یونامی و صلیب سرخ مراجعه کرده و خودشان رامخفی نکردند، سپس درخواست هایشان را به مجامع بین المللی و رسانه ها فرستادند، چه نیازی به عکس گرفتن مخفیانه از آنها از شکاف های دیوارها بوده است؟

وی همچنین افزود: باید پرسید طبق همان نامه و اطلاعیه کذا که خود گروهک منافقین از خواهر زینب حسین نژاد برای دیدار دعوت کرده بودند، چرا این اجازه به او داده نشد و بهانه آوردند که در دفعات قبلی به محض رسیدن زینب به جلوی در خواهر او رفته بود؛ اما در دفعات بعدی که آقای حسین‌نژاد ساعت‌ها جلوی درب لیبرتی منتظر ماند به او و خواهرش اجازه ملاقات ندادند.

عضو جداشده گروهک منافقین با اشاره به ترس منافقین از مواجه اعضا با خانواده‌های خود، یادآور شد: خواهر زینب حسین‌نژاد که از هزاران کیلومتر با صرف مشقت‌های فراوان مجددا خودش را به دم درب لیبرتی رساند و چند ساعت هم منتظر ایستاد؛ اما جالب این است که منافقین چگونه فرصت عکسبرداری های مخفیانه و از زاویه های مختلف داشتند، اما فرصت نشد خانم زینب حسین نژاد را به جلوی درب بیاورند؟

سنجابی با یادآوری بی رحمی‌ها و ریاکاری‌های این گروهک تصریح کرد: چرا منافقین مانع دیدار خانواده ها با فرزندانشان می شوند؟ مگر نه این است که از ترس یک خبر یک اطلاع  و یک تماس از دنیای بیرون با اعضای داخل لیبرتی در وحشت هستند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: فرقه رجوی یک فرقه مخوفی است که اجازه دیدار، تماس و یا هرگونه ارتباطی را به اعضای خود نمی‌دهد و اعضای آن همگی از ارتباط با دنیای خارج محروم هستند.

عضو جداشده گروهک منافقین ضمن تأکید بر این موضوع که اعضای این فرقه مخوف هیچگونه اجازه برای تصمیم گیری بر سرنوشت خود را ندارند گفت: هرچه در این گروهک وجود دارد شامل اجبار، زندان و محرومیت است؛ وگرنه چرا فرزندان این خانواده‌ها نمی توانند برای چند دقیقه هم که شده، با خواهر یا مادر خود ملاقات داشته باشند این در حالی است که زندانی ها هم اجازه چند لحظه ملاقات با خانواده خود را دارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا