احداث روگذر، تنها گزینه رفع معضل ورودی غیر استانداد مهرآباد رودهن

img-2347بخشدار رودهن گفت: تنها گزینه حل مشکل ورودی روستای مهرآباد رودهن ایجاد روگذر می باشد که وزارت راه و شهرسازی باید هر چه سریعتر با تامین اعتبار نسبت به احداث آن اقدام نماید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تارود، رضا طاهر خانی گفت: با تکمیل و راه اندازی کمربندی جنوبی رودهن ورودی روستای مهرآباد جابجا و یک ورودی غیر استاندارد طراحی شد که متاسفانه مورد گله مندی اهالی و بویژه رانندگان قرارا گرفته که در حال حاضراحداث روگذر تنها گزینه رفع معضل ورودی غیر استانداد مهرآباد است.

وی افزود: ورودی و  خروجی این روستای بزرگ و پرجمعیت که هم سطح با آزاد راه طراحی شده درهمان ابتدا نیز مورد شکایت اهالی قرار گفت ولی متاسفانه مورد توجه مسئولین وزارت راه و شهرسازی و مهندسین آزاد راه قرا نگرفت و بعد از آن شاهد اتفاقات و تصادفات ناگوار جانی و مالی فراوانی در این نقطه غیر استاندارد بودیم.

بخشدار رودهن، احداث روگذر از سمت رودهن به روستای مهرآباد را مناسب تر ازاحداث زیرگذر دانست و گفت: پنج میلیارد یال اعتبار اولیه برای احداث این پروژه در نظر گرفته شده و بزودی نیز مزایده اجرای عملیات آن انجام خواهد شد.

طاهر خانی همچنین در خصوص تصفیه خانه فاضلاب مسکن مهر مهرآباد رودهن گفت: طبق نظر اداره محیط زیست شهرستان تصفه خانه و سپتینگ های موقت در این پروژه که در حال احداث می باشد جوابگوی جمعیت بیش از 15هزار نفری این منطقه نخواهد بود و علاوه بر این مشکلات فراوانی را در حوزه زیست محیطی ایجاد خواهد کرد.

وی گفت:با تکمیل و تحویل واحد های مسکن مهر بیش از 15 هزار نفر در این پروژه ملی ساکن خواهند شد که قطعا باید از امکانات مناسب و رفاهی از جمله تصفیه خانه فاضلاب بهره مند شوند.

بخشدار رودهن در پایان گفت: شرکت آبفای شرق استان تهران هر چه سریعتر نسبت به رفع مشکلات تصفیه خانه و سپتینگ پروژه چهار هزار و 500 وحدی مسکن مهر رودهن اقدام نماید.

منبع: باشگاه خبرنگاران رودهن

انتهای پیام/ش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا