روایت پژمانفر از حضور رحمانی فضلی در مجلس؛ وزیر کشور تأکید داشت مجلس غیرعلنی برگزار شود

image237308نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر این رفتارها ادامه پیدا کند، مجلس وظیفه دارد در حریم تهمت زنی با این مسائل برخورد کند و اگر در آینده، چنین فضاهایی ادامه پیدا کند، مجلس وظایف قانونی خود را اعمال خواهد کرد.

به گزارش تارود به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر، نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با مشهدپیام در خصوص جلسه علنی روز گذشته مجلس شورای اسلامی و توضیحات وزیر کشور پیرامون موضوع ورود پول‌های کثیف به انتخابات، بابیان این‌که این موضوع هیچ واقعیتی نداشت، گفت: حرفی که ایشان در مورد آن صحبت کرد این بود که احتمال می‌دادند ممکن است پول‌های ناسالمی که در حوزه مسائل مختلف ممکن است در موضوع قاچاق وارد شود، به انتخابات نیز وارد شود.

وی ادامه داد: صحبت ایشان، توضیحاتی که معاونان رییس‌جمهور و آقای ترکان داشتند، نشان داد که در این مدت یک سوءاستفاده تبلیغاتی انجام‌شده است، گرچه مردم شریف ما وقتی این صحبت‌ها و توضیحات آقای رحمانی فضلی را شنیدند، اطمینان پیدا کردند که مجلس با جدیت پیگیر این موضوع بوده که اگر واقعیتی وجود دارد اسنادش را ارائه کنند.

تأکید وزیر کشور بر غیرعلنی بودن مجلس

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به تأکید وزیر کشور به برگزاری غیرعلنی مجلس، خاطرنشان کرد: علی رغم این‌که وزیر کشور تأکید داشتند این موضوع در جلسه غیرعلنی مطرح شود، جلسه به‌صورت علنی برگزار شد و مردم همه حرف‌هایی که عنوان شد را شنیده و متوجه مسئله شدند.

وی افزود: این مسئله نشان می‌دهد که جریان‌های سیاسی می‌خواهند فضای جامعه را ملتهب کنند، امروز رسانه‌ها در دست آنان است، این‌ها تلاش می‌کنند تا برد تبلیغاتی داشته باشند و بتوانند حتی با عبور از مرز بی‌تقوایی، این موضوع را مطرح کنند.

مسؤولان حرفی بزنند که پای آن بایستند

حجت‌الاسلام پژمانفر بابیان این‌که از مسؤولان انتظار می‌رود حرفی بزنند که از آن عقب‌نشینی نکنند، تصریح کرد: انتظار ما از کسانی که در جامعه مسؤولیت دارند به‌خصوص مسؤولیت‌های سنگینی همچون وزارت کشور این است،حرف‌هایی که فردا نتوانند پای آن حرف‌ها بایستند و مجبور شوند از آن حرف‌ها عقب‌نشینی کنند نگویند.

وی اضافه کرد: تقوا ایجاب می‌کند اگر کسی فسادی را نیز مرتکب شده، تنها با شعار با این موضوع برخورد نکنند و موضوع را به دستگاه قضایی که متولی بررسی آن است، ارجاع دهند تا آن موضوع را بررسی کنند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم حفظ اعتماد عمومی مردم، اظهار کرد: این‌که حرفی زده شود، فضای جامعه ملتهب شود و بعدازاین موضوع عقب‌نشینی کنند، مصلحت نیست، موجب نارضایتی عمومی و سلب اعتماد عمومی مردم از مسؤولان کشور می‌شود که امروز جمع قابل‌توجهی از آنان صادقانه و خالصانه خدمت می‌کنند.

وزیر کشور از شانتاژ رسانه‌ای عذرخواهی کرد

وی در پاسخ به سؤال مشهدپیام در خصوص ارائه مستنداتی از ورود پول کثیف به انتخابات، بیان داشت: ایشان تنها موضوعی که مطرح کردند این بود که «ما مستنداتی در ارتباط باوجود پول‌های کثیف در موضوع قاچاق داریم» که حرف تازه‌ای نیست اما این‌که پول‌های کثیف در عرصه انتخابات وارده شده باشد، ایشان گفتند ما این مسئله را قبول نداریم و این شانتاژ رسانه‌ای که رسانه‌ها به راه انداخته‌اند را قبول ندارم، وزیر کشور نسبت به این مسئله عذرخواهی کردند.

برای رسیدن به اهداف سیاسی برای نظام چالش ایجاد می‌کنند

حجت‌الاسلام پژمانفر خاطرنشان کرد: نباید برای رسیدن به اهداف سیاسی خود، نظام را زیر سؤال ببرند و در شرایطی که مردم ما ایثارگرانه در مسائل جاری کشور نقش‌آفرینی می‌کنند، نباید برای نظام چالش ایجاد کرد؛ به قطع این کار از مصادیق رفتارهای باطل است که کسانی برای رسیدن به خواسته‌های سیاسی خود، با تهمت زدن و حرف‌های نامربوط که نمی‌توانند پای آن بایستند، جامعه را ملتهب کنند.

مجلس بزرگوارانه از کنار موضوع عبور کرد/در صورت ادامه تهمت زنی‌ها مجلس از راه قانون وارد می‌شود

وی در پایان بابیان این‌که مجلس به‌منظور جلوگیری از ایجاد نگرانی در جامعه از پیگیری این موضوع منصرف شد، خاطرنشان کرد: ازآنجایی‌که مجلس بنا ندارد فضای جامعه را نگران کند، امروز بزرگوارانه از کنار این موضوع عبور کرد اما قطعاً اگر این رفتارها ادامه پیدا کند، مجلس وظیفه دارد در حریم تهمت زنی با این مسائل برخورد کند و اگر در آینده، چنین فضاهایی ادامه پیدا کند، مجلس وظایف قانونی خود را اعمال خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا