برای وزیر کشور متاسفم/ وزیر اسامی استفاده کنندگان از پول کثیف را اعلام کند

image233684نماینده مردم تبریز،آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باید هویت اشخاصی را که برای کسب موقعیت از پول کثیف در عرصه انتخابات بهره می برند، برای مردم مشخص شود و وزیر باید این اسامی را اعلام کند.

به گزارش تارود به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا محمد اسماعیل سعیدی در گفتگو با خبرنگار آناج در خصوص اظهارات اخیر وزیر کشور درباره پول کثیف که برخی برای انتخابات هزینه کردند، اظهار کرد: با توجه به اینکه هر شخصی در هر موضوعی که سخن می گوید، افرادی از این مطالب را به جریانات سیاسی سوق می دهند و سو استفاده می کنند، زمانی که مقام و مسوول ارشدی مثل وزیر کشور در خصوص پول کثیف اظهاراتی اعلام می کند، باید شفاف سازی کند.

وی با بیان اینکه زمانی که خبری منتشر می شود، افکار عمومی فرصت کافی را ندارند که نسبت به سنجش صحت خبر اقدام کنند، بنابراین نیاز است که زمانی که خبری منتشر می شود نسبت به آن خبر رفع ابهام کنیم، تصریح کرد: جای تاسف است که وزیر کشور اعلام می کند که “برخی از پول کثیف در عرصه انتخابات استفاده می کنند” با این حال نسبت به این خبر شفاف سازی و رفع ابهام نمی کند، چرا که اگر چنین افرادی را می شناسند باید اسامی آنها را اعلام کند و با صراحت بگوید که چه کسانی این پولها را هزینه کردند تا شبهه ای در افکار عمومی ایجاد نشود چرا که این ابهامات در خصوص پول کثیف برازنده نظام جمهوری اسلامی ایران نیست.

وزیر کشور اسامی کسانی را که از پول کثیف برای انتخابات استفاده می کنند، اعلام کند

 نماینده مردم تبریز،آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باید هویت اشخاصی را که برای کسب موقعیت از پول کثیف در عرصه انتخابات بهره می برند، برای مردم مشخص شود و وزیر باید این اسامی را اعلام کند.

وی همچنین در پاسخ به سوالی در خصوص اقدامات مجلس برای مقابله با معضل بیکاری در کشور گفت: با پیگیری های کمیسیون اجتماعی مجلس، مقرر شده که چهار هزار میلیارد تومان برای اشتغال زایی در اختبار دولت قرار بگیرد و در سال جاری در سطح اشتغال زایی چهار هزار میلیارد تومان اجرایی خواهد شد.

سعیدی در خصوص وام ازدواج نیز گفت: سال گذشته اجازه برداشت اعتبار 500 میلیون دلار از صندوق توسعه ملی برای دولت صادر شد و مقرر شد این اعتبار برای در قالب وام ازدواج هزینه شود با این حال مشکل اصلی در سیستم بانکی است و بانک مرکزی هنوز که هنوز است نمی تواند سیستم بانکی خود را مدیریت کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا