واکنش مردم ایلام به توهین آشکار عنصر فتنه گر

گستاخی نوری زاد بی پاسخ نماند و با واکنش مردم این شهر مواجه شد. از همین رو مردم ایلام در مقابل هتل دالاهو شهر ایلام، محل استقرار محمد نوری زاد تجمع کردند با شعارهای خود خواستار بیرون راندن این عنصر هتاک و فتنه گر از استان ایلام شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا محمد نوری زاد از عناصر رسانه ای فتنه 88 که از صبح روز 29 فروردین وارد ترمینال شهر ایلام شده بود، در جدیدترین پست خود در صفحه فیسبوکش ضمن توضیح در خصوص مشاهده یک صحنه که توسط یک فرد در کنار خیابان صورت گرفته، جمله ای توهین آمیز به مردم استان ایلام خطاب کرد.

وی در این باره گفته است: در پرسه ی دیروز عصر ایلام، به یک بی تربیتی جاری برخوردم که در فرهنگ عامه و مدنیِ جماعتی از مردم ایلام به امری بدیهی بدل شده است.

این در حالی است که حرکت مزبور فقط توسط یک نفر صورت گرفته و نوری زاد آن را به مردم استان تعمیم داده است.

البته گستاخی نوری زاد بی پاسخ نماند و با واکنش مردم این شهر مواجه شد. از همین رو مردم ایلام در مقابل هتل دالاهو شهر ایلام، محل استقرار محمد نوری زاد تجمع کردند با شعارهای خود خواستار بیرون راندن این عنصر هتاک و فتنه گر از استان ایلام شدند.

سفر نوری زاد به استان ایلام در حالی صورت گرفته که تاکنون هیچ کدام از مسئولین استان نسبت به سفر نامبرده واکنش نشان نداده و خبرها در خصوص دعوت کننده وی به استان نیز ضد و نقیض می باشد.

محمد نوری زاد یکی از افراد فعال در جریان رسانه‌ای فتنه می باشد که به سبب سابقه انقلابی خود، دستمایه تبلیغات گسترده اپوزیسیون و مخالفان جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته است.

نوری زاد سفرهای استانی خود را با نام «سفر صلح و دوستی» نام گذاری کرده و  هدفش آنچنان که وی عنوان می کند آزادی زندانیان امنیتی و گفتگو با اقلیت ها می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا