پاکسازی صلاح الدین از تکفیری ها+ تصاویر

نیرو های فرماندهی عملیات نظامی بغداد با کمک نیروهای مردمی شهرالانبار و یاری عشایر مسلح موفق به انهدام یکی از اصلی ترین پایگاه های نیرو های تکفیری در این منطقه شدند.

به گزارش تارود به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، نیروهای داعش در روزهای اخیر در عملیات های استان صلاح الدین با شکست های متعددی روبرو شدند.

پیشروی های اخیر گروه های مردمی در جنگ علیه داعش در کشور عراق در روزهای اخیر با موفقیت های چشم گیری روبرو بوده است. این گروه ها به همراهی ارتش عراق توانسته اند در شهر الانبار پایگاه های تکفیری را منهدم کنند.

بر اساس این گزارش فاکس نیوز گزارش داده است نیرو های فرماندهی عملیات نظامی بغداد با کمک نیروهای مردمی شهرالانبار و یاری عشایر مسلح موفق به انهدام یکی از اصلی ترین پایگاه های نیرو های تکفیری در این منطقه شدند.

 نیروهای عراقی توانستند 16 خودروی مجهز به مسلسل متعلق به تروریست‌های داعش را منهدم کرده و افزون بر آن 114 بمب کنار جاده‌ای در این عملیات خنثی گردید. نیروهای عراقی همچنین 5 پناهگاه تروریست‌های داعش را شناسایی کرده و بیش از 45 منزل بمب گذاری شده را پس از خنثی سازی کلیه بمب‌ها پاکسازی کردند.

در همین حال  نیروهای وابسته به عملیات استان الانبار نیز 13 تروریست داعش در حالی که لباس پلیس به تن داشته را کشته و 2 خودروی نظامی آنان را در منطقه «الصوفیه» منهدم کردند.

وزارت دفاع عراق نیز از کشته شدن 21 تروریست داعش در استان صلاح الدین خبر داد.

نیروهای وابسته به عملیات نظامی استان صلاح الدین 8 تروریست تکفیری داعش را در منطقه «عین الفرس» کشته و 3 خودروی آنان را منهدم کردند. در همین حال گروهی دیگر از نیروهای عملیات استان صلاح الدین موفق شدند القادسیه و حی الطین در این استان را از وجود تروریست‌های داعش آزاد و پاکسازی کنند.

بنا بر اطلاعات موجود این دو شهر  تشکیل دهنده یکی از اصلی ترین میدان های نفتی عراق است که  ارتش عراق موفق به پاکسازی آن شده است.

به گزارش مرصاد، ابراهیم الدوری معاون صدام اخیرا در صلاح الدین به هلاکت رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا