پاسخگویی مسئولین دماوند به مطالبات مردم و رسانه‌ها

از این پس بنا داریم تا مسئولانی که در شهرستان دماوند وقتی برای پاسخگویی ندارند را به شما مخاطبان معرفی نماییم.

به گزارش تارود در قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران گرچه از واژه «پاسخگويي» استفاده نشده اما در اصول متعددي بر «مسئول بودن» مقام‌هاي حكومتي تأكيد شده است. در جمهوري اسلامي ايران هيچ مقام غيرمسؤولي وجود ندارد و از آن‏‌رو كه لازمه مسؤوليت، پاسخگويي است، اين امر بر تمامي دولتمردان سايه افكنده است. پاسخگويي در قانون اساسي در دو محور كلي قابل ارزيابي مي‏‌باشد:
1-پاسخگويي نسبت به احقاق حقوقي كه براي مردم قانون اساسي به رسميت شناخته است.
2- پاسخگويي نسبت به انجام تكاليفي كه متوجه دولت و مقامات دولتي مي‏‌باشد.
از آن‏رو كه تضمين برخي از حقوق ملت و عملي شدن پاره‏‌اي از تكاليف دولت، از عهده و توان يك مسئول يا يك قوه از قواي سه‏گانه خارج مي‏باشد و به كليت يك نظام سياسي و اشتراك مساعي همه قواي حكومتي مربوط است، پاسخگويي درباره اين حقوق و تكاليف نيز متوجه «نظام» مي‏باشد.

بنابر فرمایشات رهبر عالیقدر انقلاب اسلامی و تاکید ریاست محترم جمهور و مقامات عالی کشوری، پاسخگویی مسئولین در برابر رسانه‌ها و اختصاص وقت برای گزارش عملکرد خویش به مردم نه تنها یک لطف نیست، بلکه یک وظیفه است و این موضوع تا به آن‌جا اهمیت دارد که رهبر انقلاب در سال‌های قبل آن را به عنوان شعار سال نیز نام‌گذاری کردند.

این درحالی است که علیرغم بخش زیادی از مسئولین از جمله نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس و فرماندار شهرستان دماوند به عنوان عالی‌ترین مسئولین شهرستان که استقبال شایسته از خبرنگاران در پاسخگویی به مسائل دارند،عده‌ای از مسئولین با وجود درخواست‌های چندباره رسانه‌های مختلف در شهرستان دماوند از جمله پایگاه خبری تحلیلی تارود که بازدید بسیار مناسبی برخوردار است، وقتی را برای این امر اختصاص نمی‌دهند و حتی برخی با اینکه می‌گویند پیش از این رسانه‌ای بوده‌اند، اما اکنون سکوت در فضای آرام خبری شهرستان دماوند را ترجیح می‌دهند.

از این پس شما مخاطبان گرامی می‌توانید از این صفحه مطالبات و مشکلات خویش را با مسئولین شهرستان دماوند در میان بگذارید و ما نیز اسامی مسئولینی که برای مصاحبه و پاسخگویی بیشتر از سه بار از آن‌ها یا روابط عمومی آن‌ها درخواست وقت کرده‌ایم و پاسخی نیافتیم با ذکر تاریخ‌هایی که چنین تقاضایی نمودیم را در زیر این نوشتار منتشر خواهیم کرد.

شما مخاطبان از این پس برای دسترسی دائمی به این صفحه می‌توانید بر روی تصویر ذیل در گوشه سمت چپ سایت کلیک نمایید.

همچنین مخاطبان عزیز می‌توانند این مطالبات را از طریق صفحه اینستاگرام تارود و سایر شبکه‌های اجتماعی موبایل با شماره تماس 989353806989+ و سامانه پیامک  5000297213 با ما در میان بگذارند.

نام مسئول: 

عنوان مسئولیت: 

تاریخ‌های تقاضا برای مصاحبه:

انتهای پیام/سرآکو

6 دیدگاه

  1. با سلام و عرض خسته نباشید
    لطفا در خصوص وضعیت خطرناک بلوار بعثت از جمله میدان وسط بلوار، تقاطع که ناشی از بی تدبیری است گزارشی تهیه نمایید.
    با احتساب میدان جهاد، میدان واقع در بلوار بعثت دومین میدان غیر اصولی در این محدوده کوچک می باشد

  2. یعنی تو این بیمه ……با این همه شوکت و عظمت فردی شایسته برای ریاست شعبه دماوند پیدا نمیشه آخه تا کی باید مردم دماوند رفتار بد و بی ادبانه این آقا که حدود 15 ساله موندگار شده تحمل کنند!

  3. سلام
    از آقایون مسئول دعوت می کنیم ی سر آخر هفته ها به ویلاها بزنن. از چند متری صدای شر شر اب خونه های ویلایی شنیده میشه.
    از ی طرف که دولت میگه مشکل اب به تحریما بنده، اما میبینیم به بی تدبیری و دلسوز نبودن مسئولین اونم در این بحران آب بند هستش.

  4. با سلام و احترام
    بنده از ساکنین گیلاوند هستم که حدود 10 سال هست که از ایرانسل استفاده میکنم. از دو سال پیش تا الان آنتن دهی ایرانسل در دماوند و گیلاوند مشکلات زیادی دارد و بنده همیشه با گزارش مشکل به ایرانسل پیگیر این مسایل بوده ام. اما در این مدت متوجه شدم که مسولین ایرانسل هیچ اهمیتی برای آنتن دهی در این منطقه قایل نیستند. چندی پیش یکی از مسولین ایرانسل با من تماس گرفت و من با توجه به تجربیاتم در زمینه های مرتبط , مشکل را سخت افزاری عنوان کردم که آنها هم متوجه شدند. اما پس از گذشت یک ماه همچنان با آنتن دهی بسیار بی کیفیت مواجهیم.
    سوال بنده این است که ما در دماوند مسول مربوط به این اپراتورها رو داریم؟
    اگر داریم چه کسی هستند تا من خدمتشون برسم و مسله رو پیگیری کنم.
    با تشکر

  5. سلام. من چند وقت قبل از گیلاوند عبور میکردم و به دلیل شلوغی و راه نا مطلوب تصادف کردم.تا کی باید مردم اذیت بشن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا