جزئیاتی از حادثه در متروی میدان قیام

image225374مدیر روابط عمومی اوزژانس تهران گفت: حادثه شب گذشته که در میدان قیام رخ داد یک مصدوم داشت وی کارگری 15 ساله بود که نیروهای اورژانس بلافاصله او را به بیمارستان سینا منتقل کردند و بقیه در شرایط کاملا خوبی به سر می برند.

حسن عباسی مدیر روابط عمومی اورژانس تهران در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع رسانی راه دانا در خصوص حادثه شب گذشته نشست کارگاه متروی میدان قیام اظهار داشت: از ساعت 21:38 دقیقه شب گذشته تا بامداد امروز نیروهای ما در مکان حادثه مستقر بودند و به انجام عملیات کمک رسانی مشغول شدند.

وی درادامه افزود: حادثه شب گذشته که در میدان قیام رخ داد یک مصدوم داشت؛ وی کارگری 15 ساله بود که نیروهای اورژانس بلافاصله او را به بیمارستان سینا منتقل کردند و بقیه در شرایط کاملا خوبی به سر می برند.

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران در خصوص دلیل این حادثه خاطر نشان کرد: ظاهرا براثر عملیات تخلیه سیمان سقف فرو می ریزد و این حادثه به وجود می آید که خوشبختانه ختم به خیر شد.

جزئیات حادثه ایستگاه مترو قیام/ عامل این اتفاق شرکت بهره برداری مترو نبوده است

علی اکبر روح نواز مدیر روابط عمومی مترو تهران در گفت وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی دانا در خصوص جزئیات حادثه متروی قیام اظهار داشت: این ایستگاه در حال ساخت است و فرسودگی لوله آب باعث نشست محدوده کارگاهی این ایستگاه شد.

مدیر روابط عمومی شرکت متروی تهران و حومه ادامه داد: آب در این محدوده چکه می‌کرد، به آب و فاضلاب اطلاع دادیم که رسیدگی نشد که شب گذشته بخشی از محل سیلو (محل دپوی سیمان) ریزش کرد.

وی خاطرنشان کرد: وسعت نشست زمین حدود 20 متر و عمق آن حدود 4 مترو بود اما با توجه به اینکه این قسمت بخش کوچکی از محیط کارگاهی را تشکیل می‌دهد،‌ سایر بخش‌ها به کار و فعالیت خود ادامه می‌دهند.

روح نواز در پایان خاطر نشان کرد: عامل این اتفاق شرکت مترو تهران نبوده است بلکه این اتفاق متوجه دستگاه مسئول دیگر است بوده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا