انتشار فکت‌شیت ایرانی ضروری است

image205041عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: در آخرین جلسه ای که به صورت غیر علنی برگزار شد آقای صالحی اعلام کردند که فکت شیت ایرانی به زبان فارسی به زودی منتشر خواهد شد.

به گزارش تارود، محمد صالح جوکار عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا  در خصوص  بحث فکت شیت ایرانی و زمان منتشر شدن آن از سوی وزارت خارجه اظهار داشت: با توجه به اظهار نظرهایی مختلفی که آمریکا و کشورهای دیگر در خصوص بیانیه لوزان انجام می دهند ضرورت دارد که فکت شیت ایرانی هم منتشر شود.

وی در ادامه افزود: به هر حال غربی ها برداشتهایی دارند که دارای ابهامات زیادی است ، آنها به گونه ای مطالب را تفسیر می کنند که کاملا با آن چیزی که ما از آن برداشت می کنیم متفاوت است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس خاطر نشان کرد: اعتقاد ما این است که منتشر کردن فکت شیت ایرانی کار بسیار خوبی است که می تواند از سوی وزارت خارجه انجام شود تا خیال همه در این خصوص راحت شود.

جوکار در پاسخ به این سوال که آیا زمان انتشار فکت شیت ایرانی از سوی وزارت خارجه اعلام شده است یا خیر افزود: هنوز زمان دقیق آن اعلام نشده، بحث ها متفاوت است، اما در آخرین جلسه ای که به صورت غیر علنی برگزار شد آقای صالحی اعلام کردند که فکت شیت ایرانی به زبان فارسی به زودی منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا