گسترش رشته‌های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه پیام نور دماوند

رئیس دانشگاه پیام نور استان تهران بر افزایش سطح علمی و ارتقای رشته‌های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه پیام نور مرکز دماوند تأکید کرد.

543535

به گزارش تارود، رئیس دانشگاه پیام نور استان تهران از دانشگاه پیام نور مرکز دماوند بازدید کرد و طی آن در جریان پیشرفت‌های علمی، آموزشی و عمرانی این مرکز قرار گرفت.

میرزاحسن‌ حسینی در نشستی با حضور کارکنان دانشگاه پیام نور دماوند، هم‌دلی و هم‌زبانی مردم و مسئولان را رمز پیشرفت و توسعه کشور دانست و اظهار کرد: دانشگاه پیام نور دماوند از مراکز مهم، بزرگ و توسعه‌یافته استان تهران است.

وی بر افزایش سطح علمی و ارتقای رشته‌های تحصیلات تکمیلی در این مرکز تأکید کرد و گفت: کارکنان دانشگاه باید پیام نور را همچون خانواده دوم خود بدانند و با همکاری و تلاش بیش از پیش در جهت ارتقا و کیفیت بخشیدن به سیستم آموزشی و علمی آن تلاش کنند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان تهران تصریح کرد: قطعاً باید رشته‌های کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور مرکز دماوند و همچنین کیفیت‌بخشی خدمات آموزشی برای افزایش رضایت‌مندی دانشجویان توسعه یابد.

حسینی پاسخ‌گویی و برخورد مناسب، رسیدگی به مسائل و مشکلات دانشجویان در اسرع وقت، ارائه خدمات بهینه و اطلاع‌رسانی مناسب دانشگاه را از جمله موضوعاتی دانست که باعث رضایت‌مندی دانشجویان می‌شود.

در این نشست، کارکنان دانشگاه پیام نور مرکز دماوند نیز به بیان نقطه نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود در مورد مسائل و مشکلات دانشگاه پرداختند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا