لزوم ارائه خدمات شهری مطلوب در رودهن

img-8596امام جمعه رودهن با اشاره به شمار زیاد دانشجویان در دانشگاه آزاد رودهن گفت: باید خدمات شهری در زمینه‌های مختلف مانند حمل و نقل به خوبی در رودهن ارائه شود تا کمترین مشکل را داشته باشیم.

به گزارش تارود، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا مدیح گفت: شهر رودهن علاوه بر برخورداری از ساختار جغرافیای مطلوب و طبیعتی زیبا، می‌تواند منبع علمی کشور به حساب بیاید؛ زیرا دانشگاه آزاد اسلامی در آن مستقر است و در ماه‌های گذشته با فعالیت بی‌نظیری که در عرصه علمی داشته، واژه جامع و بین‌المللی را یدک می‌کشد.

وی با تاکید بر اینکه دانشگاه آزاد اسلامی جامع رودهن قطب علمی کشور تلقی می‌شود، تصریح کرد: در این مرکز علمی شمار زیادی از دانشجویان در شاخه‌های مختلف علمی تحصیل می‌کنند و همه آنها با ورود به بازار کار، آینده‌سازان این مرز و بوم هستند و مدیریت دانشگاه در راستای اهداف نظام جمهوری اسلامی فعالیت می‌کند.

امام جمعه رودهن با اشاره به شمار دانشجویان در دانشگاه آزاد جامع رودهن که وزنه تغییر جمعیت در این منطقه هستند، اضافه کرد: هزاران دانشجو در این دانشگاه تحصیل می‌کنند که روزانه موجی از جمعیت روانه این شهر می‌شوند.

مدیح افزود: با این وجود باید خدمات شهری در زمینه‌های مختلف مانند حمل و نقل به خوبی در رودهن ارائه شود تا در این زمینه کمترین مشکل را داشته باشیم.

وی گفت: ولایت‌مداری ملت ایران سدی در برابر سیل توطئه‌های استکبار جهانی در طول حیات با برکت نظام جمهوری اسلامی بوده است.

امام جمعه رودهن ادامه داد: جامعه ما اسلامی است و در سرزمینی زندگی می‌کنیم که نام اسلام بر پیشانی آن چسبیده و زیر پرچم اسلام مسئولان و مدیران فعالیت‌های خود را انجام می‌دهند.

مدیح تصریح کرد: آن چیزی که در ایران بیش از همه چیز اهمیت دارد و باعث انسجام مردم شده تا بتوانیم در برابر کوهی از مشکلات و دشمنی‌ها مقاومت کنیم، اتحاد و وحدت مردم بوده است.

امام جمعه رودهن با اشاره به اینکه ملت ایران جایی که می‌بینند، منافع ملی به خطر افتاده است با وحدت آن خطر را دفع می‌کنند، اضافه کرد: این وحدت از آموزه‌های دین اسلام سرچشمه گرفته است و همه پیامبران و ائمه اطهار(ع) ما را در این مسیر هدایت کرده‌اند.

این مسئول با بیان اینکه امام خمینی(ره) وحدت را مبنای کار خود قرار دادند، اضافه کرد: اگر با هم متحد باشیم و در یک چارچوب حرکت کنیم، با وحدت می‌توانیم بسیاری از موانع را از پیش رو برداریم؛ اما اگر قرار باشد تفاوت افکار و اندیشه‌ها به عنوان ویروسی مخرب باعث اختلاف شود، به طور حتم با مشکل مواجه خواهیم شد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا