وضعیت نابسامان جمع‌آوری زباله در روستای اسلام‌آباد دماوند

وضعیت نابسامان جمع‌آوری زباله در روستای اسلام‌آباد که از روستاهای نزدیک به مرکز شهر دماوند محسوب می‌شود، طبیعت زیبای روستا را به زباله‌دانی بدل ساخت.

به گزارش تارود وضعیت نابسامان جمع‌آوری زباله‌ها و گاهی جمع نکردن زباله برای چندین شب متوالی در روستای اسلام‌آباد دماوند توسط شهرداری، اهالی این روستا را آزرده کرده است. بنابر اظهارات اهالی، شهرداری دماوند مسئولیت جمع‌آوری زباله در محدوده این روستا را بر عهده دارد.

لازم به ذکر است؛ روستای اسلام‌آباد روستایی از توابع بخش مرکزی شهرستان دماوند در استان تهران واقع در دهستان تاررود دماوند در پنج کیلومتری مرکز شهر دماوند واقع است که در دوران جنگ تحمیلی نیز جانبازانی را تقدیم انقلاب نموده است.

همچنین اهالی این روستا همانند برخی دیگر از روستاهای دماوند از قطعی آب شرب در ایام تابستان رنج می‌برد و این در حالی است که در حدود  6 هزار حلقه چاه غیرمجاز در شهرستان دماوند وجود دارد و شهرک‌های ویلانشینی همچون دهکده هشت بهشت در مجاورت این روستا با داشتن چاه‌های آب گوناگون، مجوز تاسیس از وزارت کشور دارند.

براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۸۵، جمعیت این روستا ۴۵۷ نفر (۱۱۴خانوار) بوده‌است.

وضعیت نابسامان جمع آوری زباله در روستای اسلام آباد دماوند وضعیت نابسامان جمع آوری زباله در روستای اسلام آباد دماوند وضعیت نابسامان جمع آوری زباله در روستای اسلام آباد دماوند

 توضیح: این خبر از طریق ارتباط اهالی با سایت تهیه شده‌است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا