بیشترین اسکان نوروزی در بیخ گوش پایتخت

dsc09622بخشدار و رئیس ستاد خدمات سفر بخش رودهن گفت : ستاد اسکان نوروزی رودهن با اسکان هفت هزار 314 نفر در ایام نوروز 94 برای چهارمین سال متوالی مقام نخست استان تهران را از آن خود کرد.

به گزارش تارود، رضا طاهر خانی گفت: شهر رودهن با برخورداری از موقعیت جغرافیایی خاص و توریستی، همواره در ایام نوروز منطقه هدف گردشگری مردم به ویژه اهالی پایتخت بوده و هست که این مساله به کسب این مقام بسیار کمک کرده است.

بخشدا رودهن با اشاره به جزئیات طرح اسکان ستاد نوروزی در این منطقه ، تصریح کرد : ستاد نوروزی بخش رودهن در ایام نوروز از تاریخ 28 اسفند ماه لغایت 15 فروردین ماه در هفت مدرسه ابن سینا، شهید طالقانی، ارشاد، فرزانگان، تربیت، شهید بهشتی و حاج محمد ابراهیمی آبعلی با تمام امکانات و تجهیزات مورد نیاز مسافرین به 744 خانوار سرویس داد .

طاهر خانی در ادامه گفت: این آمار جدای از آمار چادر های مستقر در پایگاه های هلال احمر رودهن، چناران و آبعلی می باشد.

وی در خاتمه ضمن تقدیر و تشکر از تمامی اعضای ستاد خدمات سفر رودهن از جمله  شورای شهر و شهرداری های رودهن و آبعلی، آموزش و پرورش، هلال احمر، راهنمایی و رانندگی، امداد جاده‌ای و امداد خودرو ودیگر دستگاهای خدمات رسان اظهار داشت: فرم های نظر سنجی توسط مسافران نوروزی به اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران ارسال خواهد شد .

بنابراین گزارش؛ مطابق آمار اعلامی از سوی آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، بعد از رودهن شهرهای دماوند، شهر ری و فیروزکوه  به تربیت در مکان های دوم  تا چهارم قرار گرفتند.

شایان ذکر است؛ شهر رودهن در شرق پایتخت و در مدخل ورودی دوجاده بین المللی هراز و ترانزیتی فیروزکوه قرار گرفته که استان تهران را به شمال کشور و همچنین استان های سمنان،خراسان رضوی و شمالی متصل می نمایید و در ایام نوروز شاهد تردد چند صد هزار خودرو است که همین موضوع موجب شده تا رودهن پرتردد ترین شهراستان تهران نیز در ایام نوروز محسوب شود.

 انتهای پیام/ر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا