تعطیلی هفت واحد تهیه و توزیع مواد غذایی در دماوند

hasan kheirkhahمعاون شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند از تعطیلی هفت واحد تهیه، توزیع و فروش مواد غذایی و اماکن عمومی غیربهداشتی در شش ماهه نخست امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، دکتر حسن خیرخواه اظهارکرد: دو هزار و 179 مکان در شهرستان دماوند زیر پوشش شبکه بهداشت و درمان این شهرستان قرار دارند.

وی گفت: دراین مدت تعداد چهار هزار و 104 بازدید از مراکز تهیه و توزیع و فروش مواد غذایی سطح شهرستان انجام شد.

معاون شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند گفت:در این مدت یک هزار و 700 مورد بازدید از اماکن عمومی و یک هزار و 293 مورد از اماکن بین راهی بازدید شده است .

وی تصریح کرد: در این شش ماه، تعداد 234 پرونده تخلف به مراجع قضایی شامل دادگاه و تعزیرات حکومتی ارجاع داده شد.

معاون شبکه بهداشت دماوند از پلمپ هفت واحد تهیه، توزیع و فروش مواد غذایی و اماکن عمومی غیربهداشتی در این مدت خبر داد و بیان کرد: با دستور دادستانی شهرستان، مقدار 2 تن مواد غذایی فاسد، کشف و معدوم شد.

وی ادامه داد: در نیمه نخست سال، تعداد 149 مورد نمونه برداری از مواد غذایی به منظور کنترل میکروبی و شیمیایی، 102 مورد نمونه برداری از نان و رومال جهت کنترل شیمیایی و 311 مورد نمونه بردرای از آب جهت آزمایش های باکتریولوژیک و شیمیایی به عمل آمد.

خیرخواه خاطرنشان کرد: در این مدت تعداد هزار و 629 فقره کارت بهداشت برای واحدهای خدماتی مختلف صادر شد و به 55 مورد شکایات مردمی بهداشتی پاسخ داده شد.

وی از اهتمام شهرداری های دماوند، آبسرد و کیلان در اتلاف سگ های ولگرد منطقه تقدیر کرد.

البته به گزارش تارود در محدوده شهرک ها و گیلاوند در شب ها سگ های ولگرد زیادی مشاهده می شود.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا