واکنش سردار دهقان به اظهارات اشتون کارتر

خبرگزاری فارس: وزیر دفاع آمریکا دچار آلزایمر شده است/ ایران آماده مقابله با هرگونه تهدید خصمانه استوزیر دفاع کشورمان با بیان اینکه به نظر می رسد وزیر دفاع آمریکا دچار بیماری آلزایمر شده است، گفت: اگر اشتون کارتر شکست های گذشته و اخیر آمریکا در منطقه و جهان را به خاطر می آورد، از بیان اظهارات پوچ پرهیز می کرد.

به گزارش تارود به نقل از خبرگزاری فارس، سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در واکنش به اظهارات اشتون کارتر وزیر دفاع آمریکا مبنی براینکه اگر مذاکرات به توافق خوب منجر نشود گزینه نظامی قطعا روی میز باقی خواهد ماند، گفت: اینگونه اظهارات توخالی که همواره از سوی برخی مقام های آمریکایی تکرار می شود از موضع انفعال و بی ارزش است.

وی افزود: اینگونه اظهارات مقام های آمریکایی آن هم در جریان مذاکرات حساس و پیچیده هسته ای که جمهوری اسلامی عزم خود را برای رفع اتهام های بی اساس جزم کرده است، نوعی فضای سازی خودساخته است که به منظور تحت تاثیر قرار دادن فضای منطقی مذاکرات صورت می گیرد.

وزیر دفاع تصریح کرد: اظهارات یاد شده تاییدی بر نگاه بی اعتماد جمهوری اسلامی ایران به آمریکا است و البته هیچ تاثیری بر مواضع مستدل، منطقی و منصفانه جمهوری اسلامی در موضوع هسته ای ندارد.

دهقان اظهار داشت: جمهوری اسلامی همواره و در هر شرایطی آماده مقابله با هرگونه تهدید خصمانه از سوی متجاوزین است و پاسخ قاطع خود را در میدان عمل خواهد داد.

وی با بیان اینکه به نظر می رسد وزیر دفاع آمریکا دچار بیماری آلزایمر شده است، گفت: اگر اشتون کارتر شکست های گذشته و اخیر آمریکا در منطقه و جهان را به خاطر می آورد، از بیان اینگونه اظهارات پوچ پرهیز می کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا