کشف ۹۸ کیلوگرم شیشه در ایام نوروز در دماوند

sheihk morad moradiفرمانده نیروی انتظامی شهرستان دماوند از کشف بیش از ۹۸ کیلوگرم انواع ماده مخدر شیشه در ایام نوروز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش تارود، سرهنگ مراد مرادی با اشاره به آمار کشفیات نیروی انتظامی شهرستان دماوند در هفته نخست نوروز اظهار داشت: نیروی انتظامی شهرستان دماوند برای مبارزه با مجرمان و مخلان نظم و امنیت عمومی آماده است و در این راستا از هیچ اقدامی فرو گذار نمی کند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دماوند با اشاره به کشف بیش از ۹۸ کیلوگرم ماده مخدر شیشه در ایام نوروز امسال افزود: با تلاش مأموران نیروی انتظامی شهرستان دماوند بیش از ۹۰ کیلوگرم شیشه  خشک و آماده مصرف و بیش از هشت کیلوگرم شیشه آبکاری شده کشف و ضبط شد.

کاهش ۷ درصدی سرقت در دماوند

وی ادامه داد: در همین زمینه یازده نفر دستگیر و پس از تکمیل پرونده، تحویل مراجع قضایی شدند و دو محل بسته بندی و توزیع این مواد با انجام عملیات های مختلف شناسایی و با اقدام قاطع پلیس منهدم شد که رضایتمندی شهروندان را به همراه داشت.

سرهنگ مرادی با اشاره به عزم نیروی انتظامی برای برخورد با سارقان خرد و کلان در زمینه های مختلف اضافه کرد: با تلاش های نیروی انتظامی شهرستان دماوند و هوشیاری بیشتر شهروندان، میزان وقوع سرقت در این شهرستان بیش از ۷ درصد کاهش پیدا کرد و در نقطه مقابل میزان کشفیات پلیس در این زمینه بیش از ۱۳ درصد افزایش یافته است.

رشد ۹۷ درصدی کشف مشروبات الکلی

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دماوند در بخش دیگری از سخنان خود بر مبارزه قاطع پلیس با سوداگران مرگ یادآور شد: با اقدامات صورت گرفته و قاطعیت پلیس، در زمینه کشفیات مواد مخدر بیش از ۹۹ درصد رشد داشته ایم که این امر فضا را برای سوداگران مرگ سخت و دشوار می کند.

وی با اشاره به افزایش کشفیات نیروی انتظامی دماوند در بخش مشروبات الکلی، سلاح و تجهیزات ماهواره ای متذکر شد: با تلاش شبانه روزی مأموران پلیس در زمینه کشف تجهیزات ماهواره ای ۹۸ درصد، مشروبات الکلی بیش از ۹۷ درصد و کشف سلاح گرم ۱۰۰ درصد رشد به ثبت رسیده است که قابل توجه است.

رشد ۲۱ درصدی در دستگیری مجرمین

سرهنگ مرادی سپس به خدمات ارائه شده نیروی انتظامی در ایام نوروز به مسافران و شهروندان اشاره کرد و بیان داشت: در برپایی ایستگاه های نوروزی با حمایت های فرماندهی انتظامی شرق استان تهران بیش از ۲۰ درصد رشد داشته ایم و تعداد واحدهای گشت موتوری ۴۰ درصد و تعداد واحدهای گشت خودرویی بیش از ۱۰۰ افزایش یافته است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دماوند تأکید کرد: در مجموع آمارهای به دست آمده در دستگیری افراد مجرم و مخل نظم و امنیت عمومی نیز نیروی انتظامی دماوند به رشد ۲۱ درصدی دست پیدا کرد.

منبع: مهر

انتهای پیام/س

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا