اینجا زندگی بدون آب در جریان است

پیش از این که سال تحویل شود آب شرب شهر لالی به مدت چندین ساعت قطع شده بود و کمتر کسی گمان می کرد که این قطعی آب پس از گذشت 4 روز همچنان ادامه داشته باشد .

به گزارش تارود به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، مردم لالی سال 94 را در حالی با مشکل بی آبی آغاز کردند که خسارات وارد شده از بارندگی های شدید به تاسیسات آبرسانی شهرستان و مدیریت نامناسب ذخایر آبی از جمله نکات مهم در بروز این معضل مطرح شده است به طوری که نارضایتی مردم از این قطعی بی سابقه آب در هر گوشه و کنار شهر و از زبان هر شهروندی شنیده می شود .

در حدود 4 روز قطعی برای یک شهری مانند لالی با جمعیتی فراوان و نبود هیچ گونه منبع جانشینی مناسبی برای تامین آب شهروندان و آبرسانی از طریق تعداد محدودی تانکر آبرسان و توزیع آب معدنی رایگان در بین مردم صحنه های جالبی را در سطح شهر ایجاد کرده است .

نکته قابل ذکر این است که در 20 سال گذشته برای اولین بار است که آب شهر به مدت 4 روز متوالی قطع شده و البته بارش باران و طغیان رودخانه در روزهای آغازین امسال هم کمی بی سابقه به نظر می رسد چرا که تا پیش از این ، طغیان رودخانه ها خسارات این چنینی به زیرساخت های شهرستان وارد نکرده بودند .

گفتنی است عملیات رفع خرابی و تعمیر پمپ های انقال آب به شهر هم اکنون توسط تیم های مختلفی در حال انجام می باشد که بلافاصله پس از رفع نقص موقت انتقال آب به خانه های مردم انجام می شود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا