هدف عربستان از تجاوز به یمن، سرکوب بیداری اسلامی است/ جنگ عربستان و یمن موجب رشد تروریسم می شود

image218294شهلا میرگلوبیات نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس ضمن محکومیت تجاوز نظامی عربستان سعودی به یمن گفت: این حمله با همکاری چند کشور عربی و حمایت آمریکا، نقض آشکار حقوق بشر و سرآغاز جنگ های بیشتر است.

به گزارش تارود به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، شهلا میرگلوبیات نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس ضمن محکومیت تجاوز نظامی عربستان سعودی به یمن گفت: این حمله با همکاری چند کشور عربی و حمایت آمریکا، نقض آشکار حقوق بشر و سرآغاز جنگ های بیشتر است.

میرگلوبیات با اشاره به رشد تروریسم در ناامنی، اظهار کرد: هدف از این تجاوز جلوگیری از بیداری اسلامی مردم یمن و تکرار فجایع و ناامنی سوریه در یمن است.

وی با بیان اینکه عربستان به دنبال جنگ افروزی در یمن است، افزود: تجاوز عربستان موجب تقویت تروریسم و به خطر افتادن امنیت منطقه می شود و دود این آتش به چشم خود کشورهای عربی می رود.

میرگلوبیات خاطرنشان کرد: همانطور که تقویت داعش در سوریه و عراق نتیجه ای جز افزایش ناامنی در جهان نداشت این تجاوز هم به ضرر امنیت ملت های جهان بخصوص مسلمانان می شود.

وی از سازمان های جهانی از جمله سازمان ملل خواست تا دخالت عربستان در امور داخلی یمن را محکوم کنند تا جلوی جنگ های آینده را به بهانه های واهی بگیرند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا