ارتش سعودی ها نمی تواند در مقابل مردم یمن مقاومت کند

image218286عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: رژیم سعودی طبق درخواست و سیاست رژیم اشغالگر قدس و آمریکا این حمله را انجام داده که نگذارند مردم یمن به انقلاب خود به طور کامل دسترسی پیدا کنند

به گزارش تارود به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا اسماعیل کوثری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی  در واکنش به حمله رژیم عربستان به مردم یمن گفت: این مسئله قابل پیش بینی بود چرا که با آرایشی که نیروهای نظامی عربستان از دو سه روز پیش گرفته بودند پیش بینی می شد که این حمله انجام شود.

وی افزود:  رژیم سعودی طبق درخواست و سیاست رژیم اشغالگر قدس و آمریکا این حمله را انجام داده که نگذارند مردم یمن به انقلاب خود به طور کامل دسترسی پیدا کنند،لذا این مسئله با حمایت کشور های دیگر انجام شده است.

کوثری تصریح کرد: رژیم عربستان شاید به ظاهر در دو روز اولیه اقداماتی داشته باشد که موفقیت آمیز باشد و لی در ادامه دچار مشکلات عدیده ای می شوند چرا که وقتی مردم یک کشور مصمم هستند که کشور خود را خودشان اداره کنند قطعا نیروهای بیگانه و تجاوز گر نمی توانند به نتیجه برسند.

با بیان اینکه حوثی ها در کل نمی توانند این کار را ادامه دهند خاطر نشان کرد: این حمله حتما ضربات سنگینی بر ارتش عربستان و نیروهایی که با این ها همکاری می کنند خواهد زد و چون نمی توانند در روی زمین با مردم مقابله کنند از طریق هوایی به مردم یمن تلفات وارد می کنند ولی در نهایت این ملت یمن هست که حرف اول و آخر را می زنند.

این مقام مسئول در پایان عنوان کرد: این اقدامات برای همه شناخته شده است و ارتش سعودی ها ارتشی نیست که بتواند مقاومت و ایستادگی کند و این مقاومت مردم یمن است که به صورت مردمی کار را پیش می برندو قطعا موفق خواهند شد .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا