پیگیری اختصاص یک فروند بالگرد به پایگاه امداد و نجات جاده‌ای دماوند/احداث اردوگاه جوانان هلال احمر در دماوند

مسئولان جمعیت هلال احمر از پایگاه‌های امداد و جاده‌ای شهرستان دماوند واقع در محورهای هراز و فیروزکوه بازدید کردند.

به گزارش تارود، جمعی از مسئولان جمعیت هلال احمر ایران با حضور در شهرستان دماوند، علاوه بر بازدید از دو پایگاه ثابت امداد و نجات جاده‌ای شهید مقدم در محور فیروزکوه و شهید لالی در محور هزار، با نیروهای جمعیت هلال احمر این شهرستان دیدار کردند.

در این بازدید، نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، رئیس سازمان جوانان هلال احمر، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران، معاونان هلال احمر استان تهران، معاون برنامه‌ریزی و اداری مالی فرماندار شهرستان دماوند، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند و … حضور داشتند.

مسئولان هلال احمر در سفر یک روزه خود به شهرستان دماوند، ابتدا در پایگاه ثابت امداد و نجات جاده‌ای واقع در محور فیروزکوه حضور یافتند و پس از بازدید، از پایگاه‌ نوروزی مستقر جمعیت هلال احمر دماوند در ورودی منطقه گیلاوند، در پایگاه ثابت امداد و نجات جاده‌ای شهید لالی واقع در محور مهم هراز حضور پیدا کردند.

همچنین در حاشیه این بازدید، نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران و مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران ضمن قدردانی از نیروهای پرتلاش جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند، هدایایی به عنوان عیدی به آنها تقدیم کردند.

*پیگیری اختصاص یک فروند بالگرد به پایگاه امداد و نجات جاده‌ای دماوند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران از پیگیری اختصاص یک فروند بالگرد به پایگاه ثابت امداد و نجات جاده‌ای دماوند خبر داد.

غلام‌رضا گنج‌آبادی در جریان بازدید از پایگاه‌های ثابت امداد جاده‌ای شهرستان دماوند در جمع امدادگران این شهرستان اظهار داشت: نیروهای هلال احمر از درون خود مردم برخاسته‌اند.

وی با اشاره به پیگیری اختصاص یک فروند بالگرد برای پایگاه امداد و نجات جاده‌ای شهید داوود مقدم‌چناران واقع در محور فیروزکوه افزود: این بالگرد می‌تواند بخش اعظمی از محور فیروزکوه و جاده‌های شهرستان پاکدشت را پوشش دهد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران با بیان اینکه شهرستان دماوند در دو محور پرتردد کشور یعنی فیروزکوه و هراز قرار دارد، تصریح کرد: با توجه به فضای گسترده 15 هکتاری پایگاه امداد و نجات جاده‌ای شهید مقدم‌چناران، احداث یک مرکز آموزش‌ امدادی را در آن پیش‌بینی کرده‌ایم.

گنج‌آبادی ادامه داد: خوشبختانه در کارها تعامل خوبی بین وزارت کشور و جمعیت هلال احمر استان تهران وجود دارد.

معاون برنامه‌ریزی و اداری مالی فرماندار شهرستان دماوند نیز در جمع امدادگران اظهار داشت: با توجه به اهمیت شهرستان دماوند به خاطر قرار گرفتن در دو محور مواصلاتی مهم کشور، در بحث اعتبارات اولویت‌ها را به جاده‌های این شهرستان اختصاص دادیم.

مجید صفری در ادامه از زحمات امدادگران جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند قدردانی کرد.

*اردوگاه جوانان هلال احمر در دماوند احداث می‌شود

اردوگاه ورزشی، فرهنگی و امدادی جوانان جمعیت هلال احمر با نظر مساعد معاون جوانان این سازمان در شهرستان دماوند احداث می‌شود.

مسئولان جمعیت هلال احمر در سفری یک روزه به شهرستان دماوند، علاوه بر بازدید از پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای این شهرستان، از مجموعه ورزشی جمعیت هلال احمر دماوند نیز بازدید کردند.

در این بازدید، رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران و برخی معاونان وی، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند و … حضور داشتند.

مجموعه ورزشی جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند در محله جیلارد دماوند قرار دارد که در جریان این بازدید قرار شد تا در فضای گسترده این مجموعه ورزشی، اردوگاه ورزشی، فرهنگی و فرهنگی برای جوانان جمعیت هلال احمر کشور احداث شود.

منبع: فارس

انتهای پیام/س

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا