ترافیک نیمه سنگین در محور کرج ـ چالوس/رانندگان در جاده‌های لغزنده سرعت خود را کاهش دهند

image217011سرپرست مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش باران در 11 استان کشور خبر داد و از رانندگان خواست تا در جاده‌های لغزنده، سرعت خود را کاهش دهند.

به گزارش تارود به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، سرهنگ رحمانی از بارش باران در 11 استان کشور خبر داد و اظهار داشت: از رانندگان می‌خواهیم تا در جاده‌های لغزنده سرعت خود را کاهش دهند.

وی درباره وضعیت جاده‌های کشور در دومین روز تعطیلات نوروزی گفت:‌به جز ابتدای محور کرج – چالوس که ترافیک نیمه‌سنگین است، تردد در سایر محورهای کشور بدون مشکل انجام می‌شود.

همچنین سازمان هواشناسی نیز از ادامه بارش باران در 11 استان کشور خبر داد و از مردم خواست تا با توجه به بارش برف در مناطق مرکزی و شرقی البرز که موجب اختلال در جاده‌های کوهستانی شده است، برای تردد تجهیزات ایمنی را با خود همراه داشته باشند.

این سازمان، فردا سوم فروردین سال جاری برای شمال شرق، شرق و جنوب شرق وزش باد شدید را پیش‌بینی کرده است و با اعلام مواج بودن دریای خزر و خلیج فارس ظرف امروز و فردا، از مردم خواست تا نکات ایمنی را رعایت کنند.

طبق اعلام این سازمان، امروز بوشهر با 32 درجه گرمترین و زنجان با 2 درجه بالای صفر سردترین شهرهای کشور هستند. دمای هوای تهران نیز 18 درجه بالای صفر گزارش شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا