همدلی و همزبانی می تواند مجلسی ولایی، پرقدرت ، توانمند و خبرگانی بیدارو آگاه را تحویل جامعه دهد

image216752احمد سالک کاشانی گفت:همدلی و همزبانی می تواند مجلسی ولایتی، پرقدرت ، توانمند و خبرگانی بیدارو آگاه را تحویل جامعه ی ایرانی دهد.

به گزارش تارود به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا ،احمد سالک کاشانی رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس ضمن گرامیداشت ایام فاطمیه و تقارن آن با آغاز سال جدید، در رابطه با نامگذاری سال ۹۴ با عنوان ” دولت،ملت،همدلی و همزبانی” توسط مقام معظم رهبری گفت:شعاری که مقام معظم رهبری بیان کردند در راستای مباحث وشعارسال گذشته می باشد چرا که هم سخن ازعزم ملی است و هم دولت مطرح می باشد .

وی افزود:ملت با عزم ملی در صحنه ها حضور دارند و از کیان و نظام اسلام دفاع می کنند ودولت نیز با مدیریت جهادی در صحنه در پیشبرد و تعالی کشور به خصوص در دهه پیشرفت و عدالت نقش اساسی و عمده ای که بر عهده دارد .

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کلمه دولت مجموع قوا سه گانه را در بر دارد، بیان کرد: این سه قوه در مجموع ساختار دولت اسلامی هستند و براساس ماموریتی که دارند،برمبنی مدیریتی جهادی و بر پایه اسناد بالا دستی مانند قانون اساسی ،سند چشم انداز و برنامه پنج ساله و با رعایت قوانین و مقررات با سرعت و حرکت جهادی باید کاررا پیش برند.

سالک کاشانی در ادامه تصریح کرد: نکته اساسی در این راستا دو کلید واژه ی مهم همدلی و همزبانی است ، و لازمه همدلی ایمان به خدای متعال ،به مردم، به پیشرفت ارز شها وایمان به تدابیر رهبری و تبعیت از مقام ولایت است اگرهمدلی درقالب ایمان تجلی پیدا کند به طور طبیعی و بر اساس خواست فطرت که حق است ، همدلی در جامعه ایجاد خواهد شد .

وی با اشاره اینکه ایجاد همدلی در گرو دور کردن کینه ها و ضد ارزش ها و مسائلی که مانع پیشرفت است؛ عنوان کرد: برای ایجاد همدلی باید ضد ارزش ها را از محیط شغلی و آموزشی و اجتماعی مان دور کرده و یک دل و یک زبان حرکت کنیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در ادامه کلید واژه بعدی را همزبانی دانست و گفت: درداخل و خارج از کشورملت و دولت باید یک حرف را بزنند و چرا که این همصدایی ،هم افزایی و همپوشانی در زبان ضرورتا روند رشد، پیشرفت و تعالی و عدالت را سرعت می بخشد و جهان به ویژه استکبار جهانی نمی تواند از این همصدایی سوء استفاده کند .

وی با بیان اینکه اگر ملت و دولت یک حرف را زدند مثلا راجع به انرژی هسته ای به عنوان حق ملت ایران و حق ملت های جهان یک صدا این فریاد را زدند دشمن در مقابل این یک صدایی و یک زبانی و همدلی عاجز خواهد شد ؛تاکید کرد:این دو کلید واژه ای را مقام معظم رهبری به عنوان شعار سال انتخاب کردند؛ یک سد پولادین در مقابل استکبار جهانی است و آنچه مهم است حرکت بر اساس مدیریت جهادی می باشد.

سالک کاشانی در پایان خاطر نشان کرد:مطمئنا سالی که در پیش داریم سالی سرشار از نصرت و پیروزی است علی الخصوص که دو انتخابات مهم مجلس شورا ی اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را در پیش داریم و با توجه به منویات مقام معظم رهبری این همدلی و همزبانی می تواند مجلسی ولایتی، پرقدرت ، توانمند و خبرگانی بیدارو آگاه را تحویل جامعه ی ایرانی دهد و با این شرایط است که میتواند در مقابل دشمنان ایستاد ، زیرا که رمز موفقیت ما استقامت و مقاومت درمقابل دشمنان است و این رمزموفقیت تحقق نمی یابد مگر با همدلی و همزبانی.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا