پیام نوروزی تهدید آمیز اوباما شبیه یک بلوف سیاسی بود/قطعا این تهدیدات نتیجه عکس خواهد داشت

image216479نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: اگر غربی ها بخواهند با تهدید و زور جلو بروند قطعا خودشان ضرر می کنند، این را هم باید گفت که پیام نوروزی اوباما بیشتر شبیه یک بلوف سیاسی بود تا واقعیات سیاسی.

به گزارش تارود، سید شکر خدا موسوی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا، در خصوص پیام تهدید آمیز نوروزی اوباما برای ایرانیان اظهار داشت: اوباما معمولا  عاذت دارد که در مناسبتهای مهم سال پیام دهد.

وی در ادامه افزود: به نظر من اظهاراتی که رئیس جمهور آمریکا در پیام نوروزی خود به مردم ایران داده است مانند بقیه تهدیدهایی است که در گذشته انجام می دادند.

نماینده مردم اهواز تصریح کرد: قطعا این تهدیداتی که اوباما انجام داده است نتیجه عکس خواهد داشت چون با این نوع گفتمان ها مردم ایران منسجم تر خواهند شد و همچنین وحدت بیشتری هم پیدا خواهند کرد.

شکر خدا موسوی تاکید کرد: اوباما بداند اگر مردم و رهبری اجازه نمی دادند تیم هسته ای نمی توانست الان کنار آنها بنشیند و مذاکره کند

وی تصریح کرد: اگر غربی ها بخواهند با تهدید و زور جلو بروند قطعا خودشان ضرر می کنند، این را هم باید گفت که پیام نوروزی اوباما بیشتر  شبیه یک  بلوف سیاسی بود تا واقعیات سیاسی.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا