اجراي عمليات لكه گيري آسفالت معابر سطح شهر در دماوند

مسوول واحد عمران شهرداری دماوند از اجرای لکه گیری، بهسازی و حذف ناهمواریهای معابر همزمان با فرا رسیدن سال جدید در سطح شهر خبر داد.

به گزارش تارود، بهرنگ عسگری امروز با اعلام این خبر افزود: عملیات لکه گیری معابر اصلی و فرعی سطح شهر با هدف بهبود وضعیت تردد خودرو‌ها و ایمنی در تردد شهروندان و رسیدن به استانداردهای مطلوب شهری با اعتباری بالغ بر بیش از ۲۰۰ میلیون تومان آغاز شده است.

وی اجرای این طرح را در راستای برنامه‌های ستاد نوروزی شهرداری دماوند در حوزه کمیته عمرانی اعلام کرد.

عسگری خاطرنشان کرد: با توجه به اجرای پروژه عظیم و جهادی آسفالت در ابتدای سال جاری در مناطق اصلی و فرعی شهر، لکه گیری و آسفالت در برخی از معابر منطقه با هدف مناسب سازی سطوح کوچه و خیابان‌ها، پل‌های عرضی و… در چند فاز به اجرا رسیده است.

مسوول واحد عمران شهرداری دماوند به اجرای این پروژه در بخش‌های مختلف شهری همچون خیابان‌ها و معابر اصلی و فرعی بلوار شهید بهشتی، بلوار آیت اله خامنه ایی، خیابان فرهنگ و… اشاره کرد.

این مقام مسوول بیان کرد: با توجه به شرایط جوی منطقه، این طرح در دو یا چند فاز به اجرا می‌رسد که تاکنون فاز نخست آن انجام شده و فاز دوم طرح نیز طبق برنامه ریزی صورت گرفته در مناطق فرعی و اصلی میدان و بلوار بعثت انجام می‌شود.

وی همچنین از نصب سرعتگیر در خیابان‌های مطهری و فرهنگ، نصب استوانه‌های ایمنی در بلوار بعثت و زنبق ۱ و ۲، تامین کلیه چراغ‌های چشمک زن در کلیه خیابان‌های دماوند و… خبر داد.

انتهای پیام/ر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا