بلیت رایگان برای هواداران النصر برابر پرسپولیس

بلیت بازی النصر رایگاه پرسپولیسيک عضو افتخاري باشگاه النصر عربستان 10 هزار بليت بازي اين تيم مقابل پرسپوليس را خريداري کرد تا به صورت رايگان در اختيار هواداران اين تيم قرار دهد.
به گزارش تارود به نقل از فارس، تیم های فوتبال النصر عربستان و پرسپولیس ایران در مرحله گروهی لیگ قهرمانان قرار است سه شنبه هفته جاری در ورزشگاه 68 هزار نفری ملک بن فهد ریاض برگزار شود.
روز گذشته النصر در ادامه مسابقات باشگاهی عربستان با نتیجه 2 بر صفر مقابل العروبا به برتری رسید و با 48 امتیاز صدرنشینی لیگ عربستان را مقتدرانه در اختیار گرفت.

پس از این دیدار عبدالله عمرانی، عضو افتخاری باشگاه النصر اعلام کرد که 10 هزار بلیت بازی النصر با پرسپولیس را خریداری کرده تا به صورت رایگان در اختیار هواداران عربستانی قرار دهد.

بهترین جایگاه ورزرشگاه ملک بن فهد از سوی این عضو هیات مدیره خریداری شده تا طرفداران النصر مقابل پرسپولیس این تیم را با قدرت حمایت کنند و 3 امتیاز بازی خانگی را به دست آورند.

عبدالله عمرانی در این زمینه تاکید کرد:من این تعداد از بلیت ها را رایگان به هواداران النصر خواهم داد تا با قدرت تیم را مقابل نماینده ایران حمایت کنند و امیدوارم بازیکنان النصر با پیروزی مقابل پرسپولیس ایران پاسخ خوبی به این حمایت بدهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا