آمادگی کیلان برای استقبال از نوروز 94

jalil chobdariشهردار کیلان از آمادگی این شهر برای استقبال از نوروز سال 94 خبر داد.

به گزارش تارود، سیدجلیل چوبداری با اشاره به آمادگی شهرداری کیلان برای استقبال از سال جدید اظهار داشت: امسال تلاش داریم تا بتوانیم سال بسیار زیبایی را برای مردم، مسافران و گردشگران شهر کیلان رقم بزنیم.

وی با بیان اینکه برای استقبال از سال جدید و فصل بهار تمام معابر سطح شهر گل‌کاری شده است، افزود: سعی کردیم با این کار چهره شهر را برای عید نوروز و فصل بهار زیبا و تازه کنیم.

شهردار کیلان با اشاره به اینکه در این زمینه کلیه جداول خیابان‌ها و کوچه‌های این شهر رنگامیزی می‌شوند، تصریح کرد: تلاش کردیم تا خانه تکانی در کیلان داشته باشیم و به همین جهت شست و شوی معابر، لکه‌گیری و … از جمله اقدامات شهرداری کیلان برای آماده‌سازی شهر بوده است.

چوبداری ادامه داد: درصدد هستیم تا برای جمعه آخر سال در تمام آرامستان‌ها و گلزار شهدای شهر کیلان بر سر قبور گل قرار دهیم، بیان کرد: سال گذشته نیز این موضوع صورت گرفت و این اقدام در جهت تکریم اموات در آغاز سال جدید انجام می‌شود.

وی گفت: شهر کیلان در ایام عید نوروز پذیرای مسافران زیادی خواهد بود که به همین خاطر دبیرستان 12 فروردین شهر کیلان را به عنوان محل اسکان مسافران نوروزی مد نظر گرفته‌ایم.

شهردار کیلان با اشاره به استقرار امداد خودرو در کیلان بیان کرد: امداد خودرو را برای مشکلات احتمالی که ممکن است برای رانندگان و مسافران به وجود بیاید، در کیلان مستقر خواهیم کرد.

چوبداری با بیان اینکه همچون سال‌های گذشته مراسم تکریم از اموات سال 93 در روز نخست سال جدید در یکی از حسینیه‌های شهر کیلان برگزار می‌شود، افزود: در این مراسم، اقوام اموات و مردم شهر کیلان حضور پیدا می‌کنند و سال جدید را به یکدیگر تبریک می‌گویند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا