شهردار رودهن تنها پس از ۹ ماه از انتصاب برکنار شد

اعضای شورای اسلامی شهر رودهن با اکثریت آراء، «مهرداد حنیفی» شهردار این شهر را برکنار و «داوود ارشدی» را به عنوان سرپرست جدید شهرداری معرفی کردند.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، اعضای شورای اسلامی شهر رودهن با انتقادات آشکار و نهان نسبت به عملکرد شهرداری سوالاتی به صورت نامه‌ رسمی جهت استیضاح به شهردار این شهر ابلاغ کردند.

رئیس شورای اسلامی شهر رودهن اظهار داشت: پس ارسال از جوابیه شهردار و گزارش عملکرد شهرداری در زمان تصدی وی، استماع نظر موافق و مخالف باتفاق آراء و با رعایت مقررات مربوطه در جلسه سه‎شنبه مورخ ۱۹ اسفند ۹۳ با حضور تمامی اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار رودهن استیضاح شد.

علیرضا عسگری گفت: پس از مذاکره و اظهار نظر اعضای شورای اسلامی شهر رودهن و عدم قانع کننده بودن توضیحات و پاسخ‌های شهردار، درخواست استیضاح پنج عضو شورای شهر، به استناد ماده ۷۳ «قانون وظایف، تشکیلات، وظایف و اختیارات شوراهای اسلامی و انتخابات شهرداران مصوب ۱۳۷۵/۳/۱»، طی مراحل قانونی با رأی اکثریت دو سوم اعضا «مهرداد حنیفی» از سمت شهرداری این شهر برکنار و «داوود ارشدی» به عنوان سرپرست جدید شهرداری معرفی گردید.

وی بیان کرد: با توجه به اتمام سال مالی و ضرورت تحقق برنامه‌های مصوب شورای اسلامی شهر رودهن در ایام پایانی سال، به منظور حفظ امنیت اجتماعی شهروندان در ایام تعطیلات عید نوروز و عدم وقفه در انجام امور محوله و جهت حفظ رضایت شهروندان جابه‌جایی شهردار را بعد از سال نو تعیین کردیم.

شایان به ذکر است؛ در پایان صورت جلسه‌ای تنظیم و جهت تأیید به کمیسیون انطباق به فرمانداری شهرستان دماوند ارسال گردید.

به گزارش تارود در خرداد امسال با حضور مدیر کل امور شهری استانداری تهران، نماینده مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان، حکم شهردار توسط علی اکبر ارشدی رئیس وقت شورای اسلامی شهر رودهن در حضور حضار قرائت شده و تقدیم «مهرداد حنیفی» گردیده بود و امروز تنها پس از ۹ ماه «داوود ارشدی» در جایگاه وی نشست.

مهرداد حنیفی یکی از با سابقه‌ترین کارمندان شهرداری رودهن است که سابقه مسئولیت بازرسی، امور اداری و سرپرستی شهرداری رودهن را در چندین دوره را داشته است.

انتهای پیام/ر

7 دیدگاه

  1. ممنون از سایت خوب و حرفه ای تان. ای کاش درباره مسکن مهر 1 دماوند هم مطلب می نوشتید. علیرغم وعده های مشهدی عباسی و انکارهای او پیمانکار قبلی حکم پلمپ و تعطیلی سایت الف مسکن مهر 1 را گرفته و پولهای مردم به باد رفته است

    1. با سلام و تشکر
      مصاحبه مفصل و بسیار صریحی اخیرا در این خصوص با رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی انجام شده است که در لینک زیر می توانید مشاهده نمایید.
      .
      .
      تمام مشکلات مسکن مهر دماوند؛ از شایعه رفتن پول‌ها و واگذاری دیرهنگام زمین تا جریمه غیرقانونی بانک مسکن دماوند
      https://tarood.ir/?p=80946

  2. جالبه خوب شهردار کنار نره شهردار آبعلی که با گزارش سازمان بازرسی کل کشور عزل شد وهنوز هم تو شهر آبعلی ساکن نشده به قانون دهن کجی میکنه نزدیک به دو ماه میگذره که میاد سر کارش با فرماندار هم هماهنگ هست استانداری تهران هم سیاست یک بام اجرا میکنه وهر جا که صلاح بدونه قانون وگزارش های سازمان های نظارتی اجرا میکنه.شهرستان دماوند به کجا میره

  3. شهردار رودهن همچنان در اتاق خود مشغول فعالیت هست
    روز سه شنبه اعضای شورای شهر رودهن مصوبه ایی مبنی بر عزل مهرداد حنیفی شهردار رودهن را به تصویب می رسانند و این مصوبه جهت تایید در کمیته انطباق به فرمانداری شهرستان ارسال می شود که طبق گفته جناب آقای عسگری رئیس شورای اسلامی شهر رودهن تاییدیه کمیته انطباق بعد از پایان نوروز یعنی در سال 94 به شورای شهر رودهن ارسال خواهد شد .
    عسگری دلیل زمانبر بودن تاییدیه کمیته انطباق را پیشنهاد فرماندار شهرستان مبنی بر عدم جابجایی شهرداران تا پایان سال ذکر کرد و گفت: به جهت نزدیکی به نوروز و رسیدگی بهتر و بیشتر به امورات شهری تا پایان نوروز 94، اقای مهرداد حنیفی همچنان به عنوان شهردار رودهن فعالیت خواهند نمود.
    همچنین آقای داوود ارشدی که به عنوان سرپرست شهرداری رودهن از سوی شورای شهر منصوب شده این موضوع را نیز تایید کرد.

  4. کلا معلوم نیست چه خبره تو این منطقه.
    اون از شورای شهر آبعلی که قرار بود منحل شه و بعد شهردارو برکنار خواستن بکنن و اینم از رودهن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا