نمایشگاه بهاره و 40 واحد فروش ویژه در دماوند آغاز بکار کرد

mosa ahmadiرئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان دماوند گفت: نمایشگاه عرضه مستقیم کالای بهاره  و 40 واحد فروش فوق العاده در مراکز مختلف شهرستان دماوند و عرضه و توزیع مرغ دولتی به بازار با قیمت تنظیمی 5 هزار و 700 تا 5 هزار 800 تومان در راستای تنظیم بازار انجام می‌شود.

موسی احمدی با اشاره به فرا رسیدن ایام پایانی سال و خرید عیدانه مردم در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی تارود اظهار داشت: هم راستا با سیاست‌های کلی کشوری و استانی، سیاست‌های تنظیم بازار در بخش‌های مختلف از جمله ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان و  مسئولیت ستاد تنظیم بازار طی حکمی از سوی فرمانداردماوند به اداره صنعت معدن و تجارت ابلاغ شده است.

وی در خصوص وظایف محول شده طی این حکم خاطر نشان کرد: طی این حکم ستاد تهسیلات نوروزی با اعضای کمیته جلسات گوناگون و هماهنگی‌هایی با ادارات از جمله بهداشت، دامپروری، تعزیرات، اصناف،  شهرداری‌ها،  بخشداری‌ها و سایر اداراتی که به نحوی در تنظیم بازار شهرستان دماوند نقش دارند با توجه به محورها و سیاست های اجرایی تصمیماتی گرفته شد و وظایف هر یک از دستگاه ها تعیین و ابلاغ گردید.

این مقام مسئول از برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم کالای بهاره و 40 واحد فروش فوق العاده در مراکز مختلف شهرستان خبر داد و افزود: نمایشگاه عرضه مستقیم کالای بهاره از 14 الی 25 اسفند در گیلاوند، بلوار شاهد با محوریت اتاق اصناف برگزار می‌شود که از طریق نصب پلکارد نیز به مردم اطلاع‌رسانی می‌شود.

احمدی اضافه کرد: نمایشگاه بهاره از ساعت ۹ صبح تا ۱۰ شب و نمایشگاه مبلمان و لوسترهای تزئینی از ساعت ۳ بعد از ظهر تا ۱۰ شب پذیرای مردم خواهند بود و در واحدهای فروش ویژه نیز کالاها با ۱۰ درصد زیر قیمت کالا و با تخفیف ویژه به مردم عرضه می‌شود.

وی در ادامه افزود: این نمایشگاه‌های بهاره در دو بخش مواد غذایی و مایحتاج نوروزی همچون آجیل، خشکبار، پوشاک، کیف، کفش و بخش‌های دیگر مانند مبلمان و لوستر با نظارت کامل از سوی بازرسان اتاق اصناف برگزار می‌شود.

احمدی از تشدید بازرسی و نظارت بر واحدهای صنفی از 10 اسفند خبر داد و تاکید کرد: بازرسان ما در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در میادین اصلی شهر در حال کنترل و نظارت و بازرسی هستند و در عرضه کالا و خدمات نظارت جامع و کاملی دارند.

این مقام مسئول در ادامه تصریح کرد: تلفن 124 برای اعلام گرانفروشی واحدهای صنفی به صورت شبانه روزی آماده‌ی دریافت گزارشات، تخلفات و رسیدگی به شکایات مردمی در سطح شهرستان می‌باشد و در صدد هستیم تا زمان رسیدگی به شکایت مردم را به کمتر از نیم ساعت کاهش دهیم.

احمدی این خدمات را از جمله اقدامات مهم صورت گرفته از سوی رییس اداره صنعت معدن و تجارت دماوند در روزهای پایانی سال خواند و افزود: نظارت کامل و جامع بر مسیرهای اصلی پرتردد و ترانزیتی و مراکز شهرستان دماوند و رستوران‌های بین راهی در دستور بازرسی قرار دارد تا شرایط مطلوبی را در بازار شهرستان دماوند برای مردم و به ویژه مسافران داشته باشیم.

وی از عرضه و توزیع مرغ دولتی به بازار با قیمت تنظیمی 5 هزار و 700 تا 5 هزار 800 تومان در میادین میوه و تره بارشهرستان دماوند و آبسرد، فروشگاه آقایی و فرهنگیان در گیلاوند و فروشگاه اتکا در رودهن خبر داد و افزود: از لحاظ عرضه هیچ محدودیتی نداریم و تمام تلاشمان این است با این عرضه، قیمت مرغ در بازار به نرخ مناسب بازگردانیم.

احمدی در خصوص ذخیره سازی میوه شب عید خاطر نشان کرد: براساس مصوبات تصویب‌شده مسئولیت تنظیم بازار و توزیع میوه به عهده جهاد کشاورزی شهرستان محول شده‌است و در حوزه نظارتی به این اداره کمک خواهیم کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا