پیش‌بینی 2.5 هزار میلیارد برای افزایش حقوق فرهنگیان

hamid reza mashhadi abasiنماینده دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: 25 هزار میلیارد ریال به منظور افزایش حقوق، پرداخت سرانه ها ومعوقات فرهنگیان کشور در بودجه سال 1394 پیش بینی شده است.

به گزارش تارود، حمیدرضا مشهدی عباسی روزسه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به درخواست های اخیر معلمان در برخی نقاط استان و کشور بر ضرورت توجه به خواسته ها و مطالبات فرهنگیان تاکید کرد.

وی گفت: در سال های گذشته در مقوله فرهنگیان بیشتر شعار داده شده و کمتر عمل شده است؛ در حالی که آموزش و پرورش پایه و اساس نظام تعلیم و تربیت در کشور است.

مشهدی عباسی افزود: اگر امروز به آموزش و پرورش توجه نکنیم، شاید در آینده مجبور باشیم تا هزینه های اجتماعی بیشتری بپردازیم که قطعاً به ضرر اجتماع اسلامی است.

مشهدی عباسی با اشاره به جلسات علنی مجلس شورای اسلامی در روزهای گذشته خاطرنشان کرد: خوشبختانه در بودجه سال 94 در اقدامی کم سابقه، مبالغ بسیار خوبی برای فرهنگیان عزیز کشور در نظر گرفته شد.

وی گفت: در مصوبات بودجه مجلس شورای اسلامی مبلغ پیش بینی شده علاوه بر بودجه وزارت آموزش و پرورش است که باید تلاش شود تا از منابع مختلف وصول شود.

نماینده دماوند و فیروزکوه درمجلس شورای اسلامی افزود: در مقوله های دفاعی، تامین امنیت ملی، بهداشت و درمان و موضوعات عمرانی نیز بودجه های مناسبی برای سال 1394 در نظر گرفته شده است.

وی گفت: در مجموع تلاش نمایندگان مردم بر این است تا در راستای کاهش اتکای بودجه به درآمدهای نفتی با یک شیب ملایم اقدام شود و تلاش دولتمردان نیز باید در این راستا باشد.

مشهدی عباسی تصریح کرد: امروز آحاد جامعه و مسؤولان باید در جهت عمل به منویات رهبر معظم انقلاب در تحقق اقتصاد مقاومتی، خودکفایی و توجه به سرمایه گذاران و تولید داخلی گام بر دارند.

نماینده دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی در خاتمه با اشاره به آخرین وضعیت خرید خدمت سربازی مشمولان غایب، خاطرنشان کرد: مطابق مصوبه نمایندگان مجلس، این افراد از عضویت در شوراها و نیز کاندید شدن به عنوان نماینده مجلس محروم می شوند.

محرومیت خرید خدمت سربازان غایب از کاندیداتوری مجلس و شورای شهر

نماینده دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آخرین وضعیت خرید خدمت سربازی مشمولان غایب، خاطرنشان کرد: این افراد از عضویت در شوراها و همچنین کاندید شدن به عنوان نماینده مجلس محروم می شوند.

میدرضا مشهدی عباسی نماینده دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با دیمه نیوز، با اشاره به جلسات علنی اخیر مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: در مقوله های دفاعی، تامین امنیت ملی، بهداشت و درمان، آموزش و پرورش و موضوعات عمرانی بودجه های مناسبی دیده شده است.

وی گفت: در مجموع تلاش وکلای ملت بر این است تا در راستای کاهش اتکای بودجه به درآمد حاصل از نفت، با یک شیب ملایم اقدام شود.

مشهدی عباسی افزود: تلاش دولتمردان نیز باید در این راستا باشد؛ چرا که دسیسه های استکبار جهانی و معاندان نظام مقدس اسلامی افزایش فشار بر دولت و مردم در جهت تن دادن به خواسته ها و مطامع شوم آنان است.

وی تصریح کرد: امروز آحاد جامعه و مسئولان باید در جهت عمل به منویات مقام معظم رهبری در تحقق اقتصاد مقاومتی، خودکفایی و توجه به سرمایه گذاران و تولید داخلی گام بر دارند.

نماینده دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به آخرین وضعیت خرید خدمت سربازی مشمولان غایب، خاطرنشان کرد: این افراد از عضویت در شوراها و همچنین کاندید شدن به عنوان نماینده مجلس محروم می شوند.

انتهای پیام/ش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا