فریدون زندی جانشین کرار در استقلال می شود؟

ظاهرا استقلالی ها بدشان نمی آید در این شرایط هافبک جنجالی شان را کنار بگذارند و یک بازیکن کم حاشیه تر مانند فریدون زندی را به خدمت بگیرند تا کمی خیال قلعه نویی از پست حساسی که کرار در آن بازی می کند راحت باشد.

به گزارش تارود به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، در حالی که استقلالی ها این روزها  درگیر حاشیه سازی های بازیکن عراقی خود یعنی جاسم کرار هستند، به نظر می رسد قصد دارند جایگزینی مناسب برای او بیاورند تا در این خصوص خیالشان راحت شود.

 ظاهرا استقلالی ها هم بدشان نمی آید در این شرایط هافبک جنجالی شان را کنار بگذارند و یک بازیکن کم حاشیه تر مانند فریدون زندی را به خدمت بگیرند تا کمی خیال قلعه نویی از پست حساسی که کرار در آن بازی می کند راحت باشد.

جاسم کرار پس از محرومیت خود ، حرف هایی جنجالی علیه مسئولان فدراسیون و کمیته انضباطی به زبان آورد و باعث به وجود آمدن حاشیه هایی برای استقلال هم شد.

 اما مذاکرات استقلالی ها با فریدون زندی در حالی صورت گرفته که زندی از یک سال و نیم پیش به دلیل مصدومیت شدیدی شکستگی استخوان پا در زمان بازی در الاهلی قطر، مدتهاست به صورت جدی فوتبال را دنبال نکرده و بازیکن آزاد است.

گفتنی است زندی در دوران سرمربیگری پرویز مظلومی یک فصل با پیراهن استقلال برای این تیم به میدان رفت و مدتی را هم در تیم استیل آذین حضور داشت و به علت پرداخت نشدن مالیاتش حتی ممنوع الخروج هم شد و به شدت از حسین هدایتی مالک استیل آذین گله کرد.

حال باید دید ملی‌پوش سابق ایران در صورت عقد قرارداد رسمی با استقلال قادر خواهد بود به آبی پوشان در ادامه راه در لیگ برتر کمک کند یا بازهم باید شاهد یک بازیکن سوخته دیگر در استقلال باشیم.

به گزارش دانا،  پیش از این هندریک هلمکه بازیکن تازه وارد استقلال که در بازی دوستانه با نفت آبادن دچار مصدومیت از ناحیه مینیسک پای راست خود شده بود قرار داد خود را با این تیم فسخ کرد که در این خصوص انتقادات زیادی به استقلال شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا