توقف عملیات ساخت و ساز های رودهن در تعطیلات نوروزی

بخشدار رودهن گفت: هر گونه ساخت و ساز و عملیات های عمرانی در سطح بخش رودهن به منظور کنترل و مدیریت در بحث تصرفات اراضی ملی در ایام نوروز سال 1394 تعطیل شد.

به گزارش تارود، رضا طاهر خانی از تعطیلی تمامی ساخت و ساز ها در ایام نوروز خبر داد و گفت: به منظور جلوگیری از ساخت و ساز های غیر مجاز و سوء استفاده برخی افراد از تعطیلات نوروزی، هر گونه ساخت و سازها و عملیات های عمرانی از 29 اسفند 93 الی 15 فروردین 94 تعطیل و هیچ گونه جوازی  در این خصوص  صادر نخواهد شد.

بخشدار رودهن افزود: طی پنج ماه گذشته تاکنون 207 مورد ساخت و ساز غیر مجاز توسط عوامل پلیس ساختمان گزارش و به ثبت رسید.

 وی گفت: بیشتر این ساخت و سازها درخارج از حریم روستاها و با قصد تغییر کاربری صورت می گیرد که با هوشیاری عوامل پلیس ساختمان بخشداری و شهرداری های رودهن و آبعلی از روند پیشرفت آن جلوگیری و سریعا گزارش خواهد شد.

وی گفت: از این تعداد 77 مورد  توسط جهاد کشاورزی، چهار مورد توسط راه و شهرسازی و یک مورد توسط امور آب  با حکم حوزه قضایی رودهن تخریب و آزاد سازی شدند.

طاهرخانی ضمن هشدار به سود جویان و متخلفین در خصوص ساخت و ساز های غیر مجاز گفت: علاوه بر تعطیلی تمامی ساخت و سازها، عوامل گشت های ویژه متشکل از بخشداری، شهرداری ها، نیروی انتظامی، جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی و منابع طبیعی  از روز اول فروردین تا 14 فروردین 94 در دوشیفت صبح و بعد از ظهر در سطح شهرها و روستاهای سطح بخش رودهن حضور مستمر خواهند داشت و با هر گونه تخلف به شدت برخورد قانونی می گردد.

انتهای پیام/ر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا