عملیات تکمیل و تجهیز دو حلقه چاه آب در دماوند

SONY DSCمعاون مهندسی و توسعه آبفای شرق گفت از ابتدای سال جاری تا کنون سه حلقه چاه جدید توسط شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران حفر، تجهیز و راه اندازی شد.

به گزارش تارود، مهندس یزدانی با اشاره به کاهش شدید بارندگی و کاهش دبی چاه های در حال بهره برداری بیان کرد: به منظور جبران بخشی از آب مورد نیاز مشترکین و تقویت کمی آن، سه حلقه چاه آب شرب جدید حفر و آماده ورود به مرحله بهره‌برداری شد.

وی افزود: از تعداد سه حلقه چاه حفر شده دو حلقه در شهر لواسان که چاه لشگرک  با دبی ١٦٠ لیتر  در ثانیه تکمیل، چاه دستی معروف به محیط زیست در لواسان که عملیات احداث آن انجام و حفاری آن نیز حدود ٥٠ درصد پیشرفت دارد و چاه شماره پنج فلمن پردیس نیز با دبی بالغ بر ١٥٠ لیتر در ثانیه  وارد مدار بهره‌برداری شده است.

یزدانی در ادامه با اشاره به عملیات تجهیز چاه‌هایی که در سال گذشته حفر شده بودند ابراز داشت: چاه فیروزکوه با دبی بالای ٣٥ لیتر  در ثانیه با پیشرفت ٩٠ درصد، دو حلقه چاه در دماوند که یکی از آنها با دبی ٣٠ لیتر در ثانیه تکمیل و وارد مدار بهره‌برداری شده و چاه دیگر نیز در مرحله تکمیل قرار دارد.

بنابر اعلام معاون مهندسی و توسعه آبفای شرق، شهر دماوند در سال‌های گذشته با کمبود آب مواجه بوده که با حفر و تجهیز چاه‌های فوق با دبی بیش از ٦٠ لیتر در ثانیه مشکل کم‌آبی تاحدودی برطرف می‌شود.

انتهای پیام/ر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا