جشنواره ورزشی معتادان بهبود یافته در دماوند برگزار شد

جشنواره ورزشی معتادان بهبودیافته با حضور مسئولان در شهرستان دماوند برگزار شد.
به گزارش تارود، جشنواره ورزشی برای نخستین بار برای معتادان بهبودیافته در محل سالن شهدای مرا شهرستان دماوند با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، رئیس شورای اسلامی، رئیس اداره بهزیستی شهرستان دماوند، مجید بزرگی قهرمان پاورلیفتینگ آسیا و جمعی از ورزشکاران برگزار شد.

این جشنواره به همت دهیاری روستای مراء و مرکز اقامتی میان مدت دماوند به مدت سه روز و در رشته‌های ورزشی فوتسال، پینگ‌پنگ و فوتبال دستی برای معتادان بهبودیافته شهرستان دماوند برگزار شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند در مراسم افتتاحیه این جشنواره در جمع ورزشکاران اظهار کرد: سلامتی یکی از مهم‌ترین نیازهای بدن یک انسان است که تحت هیچ شرایطی نمی‌توان آن را با موضوع دیگری قیاس کرد.

سعید سنقری افزود: اکنون بیماران بهبودیافته که باری دیگر در مسیر زندگی درستی قرار گرفته و در این  جشنواره ورزشی شرکت کردند، جای بسی شادی و خرسندی را دارد و از حضرت حق برای بیماران بهبودیافته خواستارم که همواره تا پایان مسیر زندگی سلامت و تندرست باشند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان دماوند نیز در این مراسم تصریح کرد: برگزاری چنین برنامه‌هایی بسیار مهم و ارزشمند بوده و با توجه به نقش تربیتی این بازی‌ها و مسابقات در روحیه بیماران بهبودیافته، از اهداف برگزاری این جشنواره ترویج روحیه و ایجاد انگیزه در ترک و وابستگی به مواد مخدر بیماران است.

محمود حسین‌آبادی ادامه داد: پس از اتمام و اجرای مراسم اختتامیه جشنواره ورزشی به نفرات اول، دوم و سوم کاپ قهرمانی و با اخلاق‌ترین تیم ورزشی کاپ اخلاق اهداء خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا