نماینده اقلیم کردستان: قدرتمندترین ابزار مبارزه علیه داعش اتحاد نیروهای مبارز است

نماینده اقلیم کردستان عراق گفت: تنها قدرتی که می تواند در جبهه مقابله با داعش می تواند کارساز باشد، اتحاد کل بر علیه داعش است.

به گزارش تارود به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، وحشی گری تروریست های داعش با انتشار کلیپ های جدید از اعدام های داعش وارد فاز جدیدی شد.

پس از سوزانده شدن خلبان اردنی توسط داعش، این گروه تروریستی این شیوه کشتار را ادامه داده و در تازه ترین اقدام خود تصاویری را منتشر کرده است که در آن تهدید می کند که چندین نفر از نیروهای پیشمرگه کرد را خواهد سوزاند.

در این راستا ناظم دباغ نماینده اقلیم کردستان عراق در ایران  در خصوص تاثیرات خشونت های اخیر بر وحدت داخلی میان نیروهای مبارز علیه داعش اظهار داشت: به نظر من چه این خشونت ها وجود داشته باشد و چه نداشته باشند، بایستی وحدت نیروهای مبارز علیه داعش به وجود بیاید.

وی افزود: مسئله تحرکات داعش حاصل وحدت میان کسانی است که از وجود داعش سود می برند و ما نیز باید در واکنش به این مسئله وحدت داشته باشیم.

770826

دباغ با تاکید بر اهمیت وحدت داخلی میان نیروهایی که در جبهه مبارزه علیه داعش قرار دارند، تصریح کرد: تنها قدرتی که می تواند در جبهه مقابله با داعش می تواند کارساز باشد، اتحاد کل بر علیه داعش است.

نماینده اقلیم کردستان در ایران خاطر نشان کرد: داعش امروز با ابزار ترور بر علیه بشریت، اسلام و قومیت ها فعالیت می کند به همین دلیل وحدت در شرایط فعلی بسیار اهمیت دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا