موسوی‌نژاد: اولتیماتوم مجلس به “فانی”

image105498نماینده مردم دشستان گفت: ما یک فرجه ای را به آموزش و پرورش داده ایم که اگر آقای وزیر بتواند اصلاحی در سیاست گذاری و هدف گذاری وزارت آموزش و پرورش ایجاد کند شاید نمایندگان در خصوص بحث استضاح وزیر نظرشان برگردد.

به گزارش تارود به نقل از راه دانا، سید مهدی موسوی نژاد نماینده مردم دشستان در خصوص عملکرد وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: ما یک فرجه ای را به آموزش و پرورش داده ایم که اگر آقای وزیر بتواند اصلاحی در سیاست گذاری و هدف گذاری این وزارت‌خانه ایجاد کند شاید نمایندگان در خصوص بحث استیضاح وزیر نظرشان برگردد.

وی افزود: ولی باید بگویم در غیر این صورت هیچ گاه وزارت آموزش و پرورش نباید با این وزیر کار را ادامه دهد؛ به این دلیل که مشکلات در وزارتخانه ای حساس مثل آموزش و پرورش بیشتر می شود و ممکن است برای جامعه دردسر ساز شود.

پیش از این محمد مهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفته بود که استیضاح وزیر آموزش و پرورش که نمایندگان قبلا از آن خبر داده بودند امضا و تقدیم هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی شده است.

وی افزود: اکنون هیئت رئیسه مجلس می بایست اعلام کند که این استیضاح را اعلام وصول خواهد کرد یا خیر و نمایندگان منتظر این اعلام نظر هستند.

زاهدی در پایان اظهار داشت: شصت نفر این استیضاح را امضا کرده اند و بنده چون آن را امضا نکردم لذا از محور های استیضاح هم چیزی نمی‌توانم بگویم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا