سريال «فوق سري» در نوروز 94

معاون اجتماعي ناجا از نمايش سريال پليسي “فوق سري” در نوروز 94 خبرداد و گفت:توليدات رسانه اي نيروي انتظامي مبتني بر ايجاد فرصت با هم بودن براي اعضاي خانواده و تحکيم مباني ، البته با رويکرد آموزش منتج بر درمان مي باشد.

 به گزارش تارود، سردار دکتر «سعيد منتظرالمهدي» درحاشيه بازديد از سکانس هاي پاياني ساخت سريال “فوق سري”، در گفتگوي اختصاصي با خبرنگار ما گفت: اين سريال 10 قسمتي، به تهيه کنندگي آقايان «محمود رضوي» و «حبيب الله کاسه ساز» و با همکاري موسسه ناجي هنر و شبکه يک سيما ساخته مي شود.

معاون اجتماعي ناجا گفت: سريال فوق سري (قورباغه وقناري) قرار است انشاءالله هرشب در نوروز 94 از شبکه يک سيما پخش شود.

وي يادآور شد: کارگردان اين سريال پليسي، مهدي فخيم زاده و بازيگران آن نيز، مهدي فخيم زاده، حبيب دهقان نسب، محمد صادقي، شقايق فراهاني، فريبا کوثري، رامين راستاد، بيوک ميرزايي و امير محمد زند، مي باشند.

وي ادامه داد: صرفا با پيشي گرفتن از جرايم، انحرافات و پديده ها مي توان سيماي جامعه را تلطيف و به معناي واقعي کلمه سايه امنيت را در جامعه گستراند و همچنين هزينه انتظامي حاصل از مداخله و مقابله را کاهش داد.

معاون اجتماعي ناجا خاطرنشان کرد: توليدات رسانه اي نيروي انتظامي مبتني بر ايجاد فرصت با هم بودن براي اعضاي خانواده و تحکيم مباني ، البته با رويکرد آموزش منتج بر درمان مي باشد.

دکتر منتظرالمهدي در خصوص داستان اين سريال که دستمايه هاي طنز دارد به خبرنگار ما گفت: «ناصر پاپتي» شخصيت اصلي داستان، فرد شروري است که سعي دارد با تغيير چهره، خود را به جاي يک از نيروهاي رده بالا در پليس مبارزه با مواد مخدر معرفي و از اين شباهت سوء استفاده کند؛ روشن شدن اين ماجرا و تلاش پليس براي حل اين حربه، فضاي سريال را رقم خواهد زد.

انتهای پیام/س

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا