مشت محکم مردم دماوند به استکبار در حماسه 22 بهمن 93

علیرغم بارش شدید باران، مردم دماوند به یاد 30 و اندی سال پیش که در همین مکان علیرغم برف و یخبندان ایستاده بودند و از سخنرانی‌های آتشین حجت الاسلام محمدتقی عبدوس بهره‌مند می‌شدند تا این انقلاب به ثمر رسید، امرز برای حفظ آن با عظمتی بی نظیر دوباره ایستادند و فریاد آزادگی و حمایت سر دادند.

IMG_5469به گزارش تارود، فجر 37 ساعاتی پیش با حضور میلیونی ولایتمداران در سراسر میهن اسلامی آغاز شد و مردم سراسر شهرستان دماوند در  هفت شهر دماوند، فیروزکوه، کیلان، ارجمند، آبعلی، رودهن و آبسرد با شکوه‌تر از سال‌های گذشته فریاد آزادگی سر دادند. درود بر دلاور زنان و غیور مردانی که با حضور خود یاور مقام معظم رهبری هستند. حضور پرشور ملت از کودک، پیر و جوان نشانگر دمیده شدن روح انقلاب در کالبد انقلابیون است، آنهایی که به دماوند و البرز می‌بالند و کارون را با عشق امتدادی تا بی‌نهایت می‌بخشند.

ملت ایران امروز شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» سر می‌دهند تا به جهان بگویند که هرگز تسلیم نمی‌شوند و با توکل به خدا و توسل به ائمه اطهار (ع) کشوری قدرتمند در منطقه و الهام‌بخش در جهان اسلام ترسیم می‌کنند.

مردان و زنان انقلابی دیروز که 8 سال از شرف و کیان خود پاسداری کردند امروز همزمان با سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به خیابان‌ها آمده‌اند تا ضمن تجدید میثاق با امام (ره) پشتیبان ولایت باشند تا آسیبی به مملکت‌شان نرسد.

به راستی کدامین چشم‌ها می‌توانند در برابر این شور انقلابی بسته بمانند، گوش‌‌هایتان را باز کنید تا صدای «الله‌اکبر خمینی‌ رهبر» ملت ایران را بشنوید و بدانید ملت ایران تا پای جان حافظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلابی خود هستند. اینان همان مردمی هستند که در پاسخ به فرمایش امام خویش که فرمود ما نان و پنیر خودمان را می‌خوریم و روی پایمان می‌ایستیم 8 سال فرزندان خود را به میدان‌های نبرد حق علیه باطل فرستادند و حماسه 9 دی 88 را آفریدند.

دشمنان بدانند ملتی که پیر، جوان، زن و مرد آن همگام با امام خویش شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» سر می‌دهند هرگز تسلیم جهان نمی‌شوند و تهدیدها را تبدیل به فرصت می‌کنند تا با توکل به خدا و توسل به ائمه اطهار علیه‌السلام کشوری قدرتمند در منطقه و الهام‌بخش در جهان اسلام در افق چشم‌انداز 1404 برای خود ترسیم کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا