نامه رهبر انقلاب آب حیاتی برای وجدان های جویای حقیقت است

image176794مدیر شبکه نور افغانستان :با توجه به تغییر و تحولات وسیع عرصه سیاست ، اجتماع و فرهنگ در سالیان اخیر روی داده است و بشریت بدنبال پیدا کردن جواب سوالات خودش راجع به فلسفه وجودی انسان ، مبدا و مقصد حیات و زندگی هست مکاتب غربی توانایی پاسخگوییشان را از دست داده اند و به نوعی از پاسخگویی به این سوالات انسان ها عاجز شده اند .

به گزارش تارود به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، ابوذر محمدهاشمی مدیر شبکه نور افغانستان در رابطه با نامه رهبر انقلاب به جوانان اروپاو آمریکای شمالی اظهار داشت : با توجه به تغییر و تحولات وسیع عرصه سیاست ، اجتماع و فرهنگ که در سالیان اخیر روی داده و بشریت بدنبال پیدا کردن جواب سوالات خودش راجع به فلسفه وجودی انسان ، مبدا و مقصد حیات و زندگی هست مکاتب غربی توانایی پاسخگویی شان را از دست داده اند و به نوعی از پاسخگویی به این سوالات انسان ها عاجز شده اند.

وی افزود: با این تغییر و تحولات شکل گرفته بشریت برای پاسخگویی به سولات خودش رو به ادیان ابراهیمی آورده و به خصوص  متمایل به شناخت اسلام شده که پاسخ های قابل قبول و معقولی برای آن دارد .

محمد هاشم با اشاره به گرایش روز افزون جوامع غربی و غیر مسلمان به اسلام بیان کرد: متاسفانه در این میان منابع مورد نیاز برای رجوع جوانان غربی به اسلام اصیل در بعضی از کشورها وجود نداردو این امر باعث شده که جوانان بسیاری از مواقع به انحراف بروند و اسلام را از منابع نا معتبر جستجو کنند.

مدیر شبکه نور افغانستان ادامه داد: در این وهله  نامه رهبر معظم انقلاب آب حیاتی برای وجدان های جویای حقیقت به شمار می آید و دعوتی است به خصوص برای جوانان غربی که اسلام را از منابع اصلی و معتبری که اصل اسلام را معرفی میکند جستجو کنند.

وی خاطر نشان کرد: بدون بحث های حاشیه ای و انحرافاتی که گاهی بعضی از مسلمان نماها دچارش هستند و یا اسلامی که توسط استعمار و دست های بیگانه ساخته شده که به تعبیر حضرت امام (ره) اسلام آمریکایی است و فاقد ارزش های اصیل شناخته شده است.

محمد هاشم با بیان اینکه دعوت رهبری راه را برای رجوع جوانان به اسلام اصیل و ناب محمدی فراهم میکند خاطر نشان کرد: نامه حضرت آیت الله خامنه ای دارای ارزش ها و اهمیت های خاص خودش است،بزرگترین جنبه این نامه که از اهمیت خاصی برخوردار است دعوت جوانان برای آشنایی با اسلام و رجوع به منابع معتبر است که اسلام اصیل را به آنان معرفی می کند و یک اتمام حجتی است برای آنان که دلیلی برای عدم آشنایی با اسلام نداشته باشند.

مدیر شبکه نور افغانستان گفت: جوانان جوامع شرقی با دراختیار داشتن منابع آشنایی بیشتری با اسلام دارند و خطاب این نامه بیشتر به جوانان غربی بود که دسترسی کمتری به منابع اسلامی دارند واین نامه بازتاب بسیار خوبی هم در پی داشته است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا