نائب رئیس پارلمان آلمان به جای دیدار با عارف با مصدومان شیمیایی سردشت دیدار کند

image176570عضور انجمن حمایت از مصدومان شیمایی سردشت گفت: ایشان به جای دیدار با عارف و حمایت از حقوق بشر، از زوایای جنایات خود در ایران مطلع شوند.

به گزارش تارود به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، محمد واحدی با اشاره به بمباران شیمایی سردشت و شهادت هزاران تن از مردمان بی گناه این شهر به اروم نیوز گفت: سکوت رقت بار مجامع بین المللی در قبال بمباران شیمایی سردشت از همان روزهای آغازین  تا امروز ادامه دارد و عاملین اصلی آن مجازات نشده اند.

عضو انجمن حمایت از مصدومان شیمایی سردشت افرود: سردشت در جریان جنگ تحمیلی ایران و عراق با داشتن فاصله 12 کیلومتری با کشور عراق تنها 19 روز بعداز آغاز جنگ بمباارن شد و با وجود تمام حملات و بمباران ها از سکنه خالی نشد و مردم غیور این شهر در برابر تجاوزات دشمن بعثی مقاومت کردند.

وی با انتقاد از دیدار اخیر نائب رئیس پارلمان آلمان با محمد رضا عارف از فعالان اصلاح طلب کشور گفت: جای تعجب است که همان کشورهایی که سلاح کشتار جمعی تولید می کنند،  با آنها مردم را می کشند و جنایت می کنند سپس با بنیاد نهادن سازمان های حقوق بشری داعیه حمایت از حقوق مظلومان را دارند.

واحدی اظهار کرد: نائب رئیس پارلمان آلمان باید به جای دیدار با عارف و سفر به شهرهای توریستی کشور از سردشت و مناطقی دیدن کند که قربانی سلاح های شیمایی ساخت خودشان بود و با تجهیز صدام جنایتکار با این تولیدات دهها هزار نفر را به کام مرگ فرستادند.

عضو انجمن حمایت از مصدومان شیمیایی سردشت با انتقاد از محمد رضا عارف و مسئولین دولت روحانی نیز گفت: از آقای عارف و مسئولین دولت تدبیر و امید نیز گلایه مندیم که چرا در این دیدارها موضوع جنایات شیمایی و تجهز صدام به این سلاح ها را مطرح نکرده و موضوع را در سطوح بین المللی پیگیر نمی شوند؟

وی تصریح کرد: پیداست که صدام هرگز توانایی ساخت سلاح های شیمیای نداشت و این سلاح ها توسط همین مدافعان دروغین حقوق بشر به وی تقدیم شد تا مردم بیگناه را قربانی کنمد.

واحدی در پایان از مسئولین شهرستان پیرانشهر نیز به خاطر بی توجهی به قربانیان شیمایی سردشت گفت: متاسفانه مسئولین سردشتی نیز در خصوص مشکلات خانواده های قربانیان و مصدومین شیمایی کم توجه هستند و تا کنون نتوانسته اند موضوع را مطرح و برای اظهار مشکلات فرصت دیداری برای مصدومان شیمایی با رهبر انقلاب فراهم کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا