نائب رئیس مجلس آلمان در جایگاهی نیست که برای دیگران تعیین تکلیف کند

image114985این سومین بار است که در دوران دولت یازدهم این اتفاقات رخ می دهد و افرادی خارجی، خارج از عرف دیپلماتیک در خصوص مسائل داخلی ایران در داخل خاک کشور اظهار نظر می کنند.

به گزارش تارود به نقل از دانا، کلودیا رویت نایب‌رئیس مجلس قانون‌گذاری آلمان روز گذشته در فرهنگستان علوم با محمدرضا عارف، رئیس بنیاد امید ایرانیان دیدار و درباره مسائل مختلف داخلی و خارجی گفت‌وگو کرد که این دیدار حاشیه های مهمی را نیز در پی داشت. اظهاراتی که بیشتر رنگ و بوی توهین در داخل خاک کشور را در بر داشت.

این سومین بار است که در دوران دولت یازدهم این اتفاقات رخ می دهد و افرادی خارجی، خارج از عرف دیپلماتیک در خصوص مسائل داخلی ایران در داخل خاک کشور اظهار نظر می کنند.

در همین باره سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام نسبت به این اقدام نائب رئیس مجلس آلمان واکنش نشان داد و گفت: حقوق بشر تعریف مشخص و خاص خود را داشته و تجربه نشان می دهد این افراد بیشترین موارد نقض حقوق بشر در کشور خود را داشته اند.

وی افزود: بیشترین محدودیت ها در همین کشور برای آزادی اعمال می شود. قطعا این افراد در جایگاهی نیستند که برای دیگران تعیین تکلیف کنند یا در خصوص نقض حقوق بشر در ایران اظهار نظر کنند.

جلیلی همچنین در بخش دیگری از اظهارات خود به ماجرای اتفاقات رخ داده در فرانسه اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: آنچه در فرانسه اتفاق افتاد یک سناریو از قبل برنامه ریزی شده بود که برای مقابله با موج گرایش به اسلام رخ داد.

جلیلی در بخش پایانی اظهارات خود عنوان کرد: قطعا غرب نمی تواند مبارزه منطقی با گرایش به اسلام در دنیا داشته باشد به همین خاطر از طریق روش هایی مانند ماجرای فرانسه وارد می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا