به کار گیری بازنشسته ها در آموزش و پرورش خیانت است

image74109عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: اگر آموزش و پرورش قصد داشته باشد که مجددا از افراد باز نشسته استفاده کند باید گفت این یک خیانت به کشور وهمچنین آموزش و پرورش است.

به گزارش تارود به نقل از راه دانا، قاسم احمدی لاشکی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در خصوص به کارگیری دوباره بازنشستگان در آموزش و پرورش اظهار داشت: در حال حاضر برای ما مهم ترین مشکل کشور بحث بیکاری جوانان است.

وی افزود: راه اندازی دانشگاه فرهنگیان به نظر من یکی از بهترین اقدامات بعد از انقلاب بود و متاسفانه بنا به دلایلی تعطیل شده بود ولی حالا چند سالی است که این دانشگاه دوباره احیا شده است و طبق تعهدی که در آموزش و پرورش گرفته شده  افراد می توانند در حین خدمت مشغول به تحصیل شوند،این کار باعث شد تا جوانانی با رتبه های بالا در کنکور جذب دانشگاه فرهنگیان شوند.

عضو کمیسیون آموزش تاکید کرد: واقعا اگر آموزش و پرورش قصد داشته باشد که مجددا از افراد بازنشسته  استفاده کند به این بهانه که دارای تجربه هستند باید گفت این یک خیانت به کشور وهمچنین آموزش و پرورش است.

اجمدی تصریح کرد: قطعا کسی که سی سال پیش تدریس کرده است در حال حاضر شاید نتواند مطالب روز را در اختیار دانش آموزان قراردهد، آموزش و پرورش در حال حاضر معلمین به روز می خواهد.

وی تاکید کرد: بنابراین قالب فرهنگیان  عزیزی که بازنشسته شده اند با علوم جدید مثل کامپیوتر،اینترنت و مسائل دیگر خیلی آشنا نیستند و این نسل جوان است که باید پیش قدم شود و کمک کند.

عضو کمیسیون آموزش خاطر نشان کرد: ما اصلا به این موضوع که دوباره از بازنشسته ها در آموزش و پرورش استفاه کنند اعتقاد نداریم و حتما در کمیسیون آموزش و تحقیقات به این موضوع واکنش نشان خواهیم داد.

احمدی تصریح کرد: به همبن خاطر ما از دولت محترم و همچنین آموزش و پرورش انتظار داریم که به این کار نظر جدی داشته باشند، قطعا اگر آموزش و پرورش به فکر استفاده از بازنشسته ها باشد آسیب آن جبران ناپذیر خواهد بود.

وی در پایان تاکید کرد:کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با جدیدت تمام به این موضوع ورود پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا