شاهرخ حاجی رییس هیئت های ورزشی دماوند شد

مهندس شاهرخ حاجی به سمت رییس هیئت های ورزشی شهرستان دماوند معارفه شد.

Picture 179به گزارش تارود، طی حمکی از سوی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند مهندس شاهرخ حاجی به سمت رییس هیئت های ورزشی شهرستان منصوب شد.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند در مراسم lمعارفه رییس هیئت ورزش شهرستان دماوند ضمن اشاره به وجود قابلیت ها و استعدادهای مختلف در زمینه ورزش شهرستان اظهار داشت: ما در شهرستان دارای تیم های مختلف ورزشی با استعدادهای بسیار خوبی هستیم.

سعید سنقری در ادامه افزود: نبود امکانات در سطح شهرستان یکی از مشکلات بزرگی است که ورزشکاران با آن روبرو هستند پیگیرهای مکرری در این خصوص داشته ایم که تا حدودی توانسته ایم خیلی از مشکلات را رفع کنیم.

Picture 140وی  بیان کرد: خوشبختانه با اندک امکانات ورزشی توانسته ایم در رشته های مختلف قهرمانان کشوری و جهانی در شهرستان دماوند داشته باشیم که این قهرمانی ها باعث خوشبختی و سرافرازی است.

سنقری گفت: تقاضای بنده ار مسئولان در زمینه ورزش این است که  اهمیت بیشتری دهیم تا  اعتیاد و دیگر جرائم را از جوانان و شهرستان دور شود.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند در پایان به حضور بیشتر هیئت های ورزشی شهرستان دماوند در اداره تربیت بدنی اشاره کرد و بحث آموزش را برای هیئت های ورزشی بسیار مهم دانست.

Picture 183

لازم به ذکر است؛ این مراسم با حضور رییس اداره ورزش و جوانان، اعضای شورای شهر، جمعی از خانواده های شهدا و ایثارگر و هیئت های ورزشی شهرستان دماوند برگزار گردید.

انتهای پیام/ر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا