دیدار مدیر کتابخانه های عمومی استان تهران با فرماندار دماوند

مدیر کتابخانه های عمومی استان تهران با حضور در فرمانداری شهرستان دماوند با فرماندار این شهرستان دیدار کرد.

mketab1

به گزارش تارود، این دیدار علاوه بر علی نیکنام مدیر کتابخانه های عمومی استان تهران با حضور معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرمانداری و مسئول کتابخانه های عمومی شهرستان دماوند برگزار شد.

فرماندار شهرستان دماوند در این دیدار صمیمی ضمن تشکر از فعالیت های صورت گرفته بر رفع مشکلات و نیازهای کتابخانه های شهرستان تأکید نمود.

“ناصر محمودی فرد” با اشاره به اینکه جمعیت شهرستان دماوند رو به رشد است خواستار ایجاد کتابخانه های جدید در این شهرستان مخصوصا پیگیری ساختمان کتابخانه عمومی در منطقه جمعیت گیلاوند شد.

وی با توجه به پیشینه فرهنگی مردم شهرستان دماوند گفت: با استعداهای علمی و فرهنگی که در شهرستان وجود دارد انشاا… با رفع مشکلات کتابخانه های شهرستان بتوانیم گام های مؤثری در جهت رشد و توسعه فرهنگ كتابخوانی برداریم.

mketab3

تجهیز کتابخانه های فعال شهرستان، تأکید بر کارهای فرهنگی مبنی بر تشویق مردم به کتابخوانی و جذب اعتبارات عمرانی از محل تملک دارایی استان از دیگر مواردی بود که در این دیدار توسط فرماندار شهرستان دماوند مطرح شد.

مدیر کتابخانه های عمومی استان تهران در این دیدار ضمن تأکید بر گسترش کمی ،گسترش کیفی کتابخانه ها را نیز حائز اهمیت دانست.

“علی نیکنام” افزود: امیدواریم با همکاری یکدیگر بتوانیم وضع موجود را بهبود بخشیم تا بستری مناسب برای كتابخوانی در این شهرستان فراهم شود.

انتهای پیام/ر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا