شلوارهایی با هدف توهین به مقدسات!+عکس

عدم “نظارت صحیح” بر نحوه تولید و عرضه لباس در بازار باعث شده است که در بسیاری از موارد، شاهد تهیه و تولید لباس و کفش هایی باشیم که به “مقدسات دینی” توهین می کنند!

به گزارش تارود به نقل از افکارنیوز، تولید و عرضه راحت لباس های “زنانه” و “مردانه” در کشور و عدم نظارت صحیح بر نحوه تولید و عرضه لباس در بازار باعث شده است که در بسیاری از موارد، شاهد تهیه و تولید لباس و کفش هایی باشیم که به نوعی به مقدسات دینی توهین می کنند.

بنابراین گزارش، ورود کیف و کفش هایی از کشور “چین” که نام حضرت رسول (ص) توهین می‌کردند، اولین اخبار واصله از اهانت به مقدسات دینی بود. اخباری که بدون هیچ نتیجه ای، در رسانه ها منعکس شد و متاسفانه تاکنون هیچ سازمانی به خود اجازه ورود به آن را نداده و این کالا همچنان بعد از گذشت سال ها در بازار یافت می شود و بعضا می توان نمونه تصاویر آن را بعد از خرید، توسط مشتری در شبکه های اجتماعی ملاحظه کرد!

در این میان، اقدام جدیدی که به تازگی در بازار مشاهده شده، تولید شلوارهای جینی است که بر پشت آن عبارت « بسم الله الرحمن الرحیم» نوشته شده و ویزه “خانم ها” است که با “نگین” هم تزئین شده است!

 

1_34875_608

858142

این شلوارها که به راحتی در بازار به فروش می رسد، بدون توجه مشتری به عبارت نوشته شده خریداری می شود و هیچ ارگانی هم بر آن نظارت نمی کند!

این توهین ها به مقدسات دینی که صرفا در شبکه های اجتماعی توسط خود مردم اطلاع رسانی می شود، بدون هیچ واکنشی از سوی سازمانهای نظارت کننده، همچنان پا برجاست و تولیدکنندگان آن نیز روز به روز با قدرت به کارشان در این زمینه ادامه می دهند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا