سعيد شهرابي مسئول بازرسي شهرداري دماوند شد

طی آیینی “سعيد شهرابي” به عنوان مسئول جدید بازرسي شهرداري دماوند معرفی و از زحمات “محمد عبدي” بعد از ۳۳ ماه فعاليت در اين حوزه با اهداء لوحي تقدير و تشكر شد.

shahradari (1)

به گزارش تارود، “عباس صفري” شهردار دماوند در اين آيين كه با حضور مسوول حراست شهرداري و مسوولان دواير اين نهاد شهري در ساختمان شهرداري دماوند برگزار شد، به يكي از روال هاي اداري اشاره كرد و افزود: يكي از مقوله هايي كه در روال اداري هراز چندگاهي با آن مواجه هستيم، موضوع جابه جايي ها است.

وي ادامه داد: هر آمدني، رفتني دارد و هر سلامي، خداحافظي؛ اما آنچه مي ماند خدمت در راه كسب رضاي الهي است.

اين مقام مسوول ضمن تشكر از اقدامات صورت گرفته در دوره مسئوليت بازرس سابق شهرداري دماوند بيان كرد: از جمله فعاليت هاي صورت گرفته در اين حوزه را مي توان به شكل گيري جامعه ايمن و راه اندازي پرتال اطلاع رساني اين جامعه، فعاليت در حوزه مبارزه با ساخت و سازهاي غير مجاز، حفاظت و صيانت از مجموعه اداري در راستاي رعايت قانون و همچنين نظارت بر فعاليت هاي حوزه پيمانكاران اشاره كرد.

shahradari (2)

صفري ضمن خيرمقدم گويي به مسئول جديد بازرسي شهرداري دماوند، بيان كرد: يكي از موضوعات مهمي كه هر مسئول در جايگاه خود بايد به آن توجه كند، رعايت حفظ قانون، مقررات و ضوابط است كه توجه به مقوله اخلاق اين مهم را كارآمدتر مي كند.

وي ادامه داد: آنچه از مسوولان در تمامي عرصه ها باقي مي ماند، داشتن اخلاق كاري است كه در حوزه بازرسي مي توان در كنار توجه به قوانين و مقررات، اخلاق مداري را نيز سرلوحه كار خويش قرار داد.

شهردار دماوند به عزت و بزرگي افراد در عرصه خدمت اشاره كرد و گفت: يادمان باشد كه تخريب ديگران نه تنها انسان را از عزت و سربلندي دور مي كند بلكه از جايگاه ارزشي او نيز مي كاهد زيرا خداوند است كه آدمي را به عزت مي رساند.

اين مقام مسوول توجه به رزق و روزي حلال را از ديگر موضوعات مورد توجه دانست و خاطرنشان كرد: افراد در هر مسئوليتي با حفظ آبروي ديگران و نيز توجه به قوانين و مقررات مي توانند در تحقق اهداف حوزه فعاليت خويش موفق باشد.

shahradari (4)

در ادامه ” قدرت الله سيف” مديركل بازرسي استانداري تهران وظيفه بازرسي را يكي از وظايف مهم در بين ديگر مسووليت ها دانست و افزود: فردي كه وظيفه نظارت بر فعاليت هاي يك واحد بازرسي را به عهده دارد، اگر به خودسازي دروني نرسد نه تنها گره ايي را از كار باز نمي كند بلكه موجب آسيب زدن به مجموعه نيز مي شود.

وي بازرسي را چشم بينا و گوش شنواي يك نهاد و ارگان دانست و بيان كرد: آنچه امروز به عنوان يك دغدغه از سوي استاندار تهران مطرح است، تحقق انتصاب ها بر اساس اصول و اخلاق باشد.

مديركل بازرسي استانداري تهران اخلاق را در كنار قانون مداري ضروري دانست و افزود: داشتن شجاعت لازم و توجه به مقوله پيشگيري از موضوعاتي است كه مي توان با حفظ اخلاق كاري در واحد بازرسي موفق بود.

وي ضمن تشكر از مسئول سابق بازرسي شهرداري دماوند، “سعيد شهرابي” را به عنوان مسوول جديد بازرسي اين نهاد شهري معرفي كرد و گفت: تا تعيين تكليف حوزه بازرسي اين شهرداري، شهرابي اين مسئوليت را به عهده مي گيرد كه با داشتن سابقه فعاليت در بخش هاي عمراني، شهرسازي و … مي تواند در حوزه هاي ديگر نيز موثر باشد.

shahradari (5)

سيف نقش مديران دستگاه ها را در موفقيت بيشتر اهداف بازرسي مهم دانست و افزود: در كنار توجه به وظايف بازرسي كه توسط مسئول آن صورت مي گيرد، نقش مديران مجموعه ها و نهادهاي اداري نيز در پيشبرد اين اهداف بسيار حائز توجه است كه در اين ميان اگر باور كنيم كه مسئولان بازرسي بازو و چشم مدير هستند، آنان موفق تر خواهند بود.

انتهای پیام/ر

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا