رضايت از عملكرد دهیاران، ضامن تداوم فعاليت آنان

بخشدار رودهن با بیان اینکه دهیاران مهمترین نقش را در عمران و آبادانی روستاها ایفا می کنند گفت: رضايت مندي مردم از عملكرد دهياري ها ضامن موفقيت و تداوم فعاليت آنان و نشانه توفيق مديريت روستايي در زمينه هاي مهمي چون افزايش اثربخشي و پاسخگويي است.

به گزارش تارود، رضا طاهرخانی در جمع دهیاران روستاهایی بخش رودهن گفت: دهیاران مدیران اجرایی در سطح روستاها محسوب می شوند و نقش مهمی را در عمران و آبادانی یک روستا ایفا میکنند.
وی با بیان اینکه مردم به شوراهای اسلامی و دهیاران در روستاها اعتماد و اطمینان می کنند گفت: باید با برنامه ریزی سالانه و کوتاه مدت چشم اندازی برای روستا ترسیم و نسبت به آن به مردم شریف روستا خدمات رسانی شود.
بخشدار رودهن گفت: خوشبختانه علی رغم نبود اعتبارات کافی، اقدامات خوب و قابل قبولی در روستاهای بخش رودهن توسط شوراها و دهیاران صورت پذیرفته و امیدواریم این روند در سال آینده و با تخصیص اعتبارت بیشتر همچنان ادامه داشته باشد.
وی تلاش در نوآوری و ارائه طرح های خلاق و جدیت در پیگیری مشکلات روستاها را از اهم وظایف دهیاران برشمرد و بیان داشت: دهیاران می بایستی در تعامل با تمامی اعضای شورا منطبق با نظرات قانونی شوراها و مبنی بر قانون محوری به اداره امور بپردازند .
بخشدار رودهن گفت: از راهبردهاي موثر در توسعه همه جانبه و خودپايدار نواحي روستايي، استفاده از مشارکت و توانمندي هاي مردم براي عمران و توسعه مناطق روستايي در تمام ابعاد آن است.

انتهای پیام/ر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا