احداث بوستانی جدید در جوار امامزاده تقی (ع) رودهن

mohamad reza asgariعضو شورای اسلامی شهر رودهن از احداث بوستانی جدید در جوار امامزاده تقی (ع) این شهر خبر داد.

به گزارش تارود، علی‌ رضا عسگری امروز اظهار داشت: ایجاد بوستان‌های متعدد در شهر می‌تواند سطح نشاط و سلامت روان شهروندان را افزایش دهد.

وی ادامه داد: از سوی دیگر، وجود چنین فضاهایی، محیطی مناسب و فرصتی مغتنم برای ساکنان مناطق شهری است تا در آن به انجام ورزش‌های همگانی بپردازند. از این رو، مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری رودهن اهتمام ویژه‌ای به توسعه فضاهای سبز در این شهر دارند.

عضو شورای اسلامی شهر رودهن از احداث بوستانی جدید در جوار امامزاده تقی(ع) این شهر خبر داد و گفت: در نقاط بالادستی مزار مطهر امام‌زاده تقی (ع) رودهن فضای سبزی وجود داشت که متأسفانه بهره‌برداری خاصی از آن صورت نگرفته بود.

وی تصریح کرد: اما با پیگیری‌های شورا این سایت با دیوارکشی‌های مدرن و ایجاد تجهیزات ورزشی به بهره‌برداری می‌رسد تا شهروندان برای سلامتی جسم و روح خود از آن استفاده کنند.

ایجاد مسیری مناسب در منطقه نمیر

عسگری از ایجاد مسیری مناسب در منطقه نمیر و حد فاصل پل آهنی تا کارخانه خبر داد و افزود: در حال حاضر، جدول‌گذاری، زیرسازی و دیگر امور مقدماتی پروژه انجام شده است.

عضو شورای اسلامی شهر رودهن ادامه داد: در ادامه نیز با تملک اراضی از سوی شهرداری، این خیابان آسفالت‌ریزی می‌شود. طرح مسیر نمیر علاوه بر تملک اراضی مالکان بالغ بر 350 میلیون تومان اعتبار تصویب شده داشت.

ایجاد جاده سلامت در رودهن

عضو شورای اسلامی شهر رودهن از احداث جاده سلامت در حد فاصل خیابان خلیج فارس تا انتهای دانشگاه آزاد اسلامی برای پیاده روی شهروندان در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

وی همچنین از احداث و راه‌اندازی دفتر امام جمعه رودهن با اعتباری بالغ بر دو میلیارد ریال خبر داد و گفت: این دفتر که طی روزهای گذشته افتتاح شد، در شمال‌شرق استان تهران بی‌نظیر است.

به گفته عسگری، پل داربند در منطقه سادات‌محله و بر روی رودخانه این منطقه احداث شده و برای 22 بهمن امسال افتتاح می‌شود.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا