احداث جاده هراز به رودهن نیازمند اعتبارات ملی است

نماینده مردم رودهن، دماوند و فیروزکوه گفت: در رابطه با احداث ورودی شهرستان مهرآباد و جاده هراز به رودهن در کنار شهرداری واستانداری باید بوجه ملی تخصیص یابد.

به گزارش تارود، حمیدرضا مشهدی عباسی درباره، اظهار داشت: حسینیه دفتر امام جمعه رودهن به همت شورای شهر، شهرداری و همشهریان رودهن آماده شد که امیدواریم منشا خدمات، خیر و برکاتی برای رودهن باشد.
وی افزود: در شهر بومهن نیز باید به کارهای فرهنگی توجه شود و بهتر این است که در فعالیت های فرهنگی دفتر امام جمعه و شخص امام جمعه محور باشند.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس عنوان کرد: با توجه به اینکه در تحریم هستیم بودجه کم و مدیریت بودجه بسیارمهم است، پروژهای نیمه کاره باید کامل شود، سیاست دولت هم بر این است که تا پروژه های قبلی تکمیل نشده پروژه جدیدی در دست نگیرد.
وی افزود: خوشبختانه در بودجه سال آینده ، بخشی از کل بودجه به مناطق محروم و توسعه نیافته اختصاص می یابد.
مشهدی عباسی با اشاره به موضوع گردشگری عنوان کرد: گردشگری در رودهن، دماوند و فیروزکوه مسئله ای اساسی است و پایه گذاری آن با توسعه راه‌ها و تجهیزات آن‌ها انجام می‌گیرد.
وی گفت: امیدواریم بتوانیم با برنامه‌ریزی مدیران، فضایی را برای گردشگری فراهم کنیم تا از این ظرفیت برای توسعه و آبادانی رودهن، دماوند و فیروزکوه استفاده شود.
نماینده مردم رودهن، دماوند و فیروزکوه تصریح کرد: در رابطه با احداث ورودی شهرستان مهرآباد و جاده هراز به رودهن در کنار شهرداری واستانداری باید بوجه ملی تزریق شود.
وی افزود: برای تکمیل پروژه های بهداشت و درمان، آب شرب روستایی و آب مورد استفاده کشاورزان اعتباراتی اختصاص می یابد.
مشهدی عباسی عنوان کرد: برای تکمیل این پروژه‌ها از سوی استانداری بالغ بر سه میلیارد تومان برای شهرستان دماوند و دو میلیارد نومان به شهرستان فیروزکوه اختصاص یافته است.
وی گفت: برای تکمیل پروژه مدرسه استثنایی رودهن هفتصد میلیون تومان و برای اتمام سالن ورزشی و بهداشت ودرمان رودهن اعتباراتی در نظر گرفته شده است.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تاکید کرد: اجرای طرح هادی روستای آردینه رودهن در دستور کاراست واعتباری در این زمینه اختصاص یافته، پروژه سالن ورزشی استراحتگاه کارگران نیز به کمک وزارت ورزش و استاندار تهران در حال تکمیل است.
وی خاطرنشان کرد: سعی ما بر این است که اعتبارات اختصاص یافته در شهرستان سبب شود وزارت خانه های مربوطه در تکمیل پروژه ها ما را یاری کنند.

منبع: تسنیم
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا